۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران

پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران

وزیر نفت در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران تأکید کرد که توسعه توانمندی و قابلیت‌های شرکت ملی حفاری ایران سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از  شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است: اول دی‌ماه «روز صنعت حفاری» و چهل‌ودومین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره) را به تلاشگران و سخت‌کوشان این صنعت تبریک عرض می‌کنم.

صنعت حفاری یکی از بنیان‌های فرآیند تولید منابع هیدروکربوری است که کشف و بهره‌برداری از میدان‌های نفت و گاز بدون آن غیرقابل تصور خواهد بود.

بی‌تردید تحقق برنامه‌های صنعت نفت در ظرفیت‌سازی، توسعه و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در تقویت و رشد و غنای این صنعت است و از این‌ رو توسعه توانمندی و قابلیت‌های شرکت ملی حفاری ایران می‌بایست با برنامه‌ریزی، اتخاذ راهکارهای مناسب در اصلاح ساختار، افزایش بهره‌وری و راندمان کار، توجه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نوسازی و ارتقای ناوگان حفاری، نگاه بنگاهداری، آموزش و روزآمدسازی و ... سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد و بر آن نیز تأکید می‌کنم.

شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و مجرب می‌تواند در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای حضوری فعال داشته باشد تا ضمن حفظ جایگاه، سهم بیشتری از فعالیت‌های عملیاتی و فنی در پروژه‌های نفت و گاز را به خود اختصاص دهد.

با گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران و تبریک این روز به کارکنان شریف این شرکت و همه دست‌اندرکاران صنعت حفاری، امیدوارم با الطاف الهی شاهد رشد، توسعه و موفقیت روزافزون این صنعت راهبردی باشیم.

کد خبر: ۱۲۵٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha