۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
۱۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع شد
سرپرست سازمان صمت سمنان:

۱۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع شد

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه به مناسبت آغاز سال جدید یک هزار و ۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در استان توزیع‌شده است، گفت: تنظیم و مدیریت بازار در شرایط بحرانی مهم‌ترین رویکرد این نهاد است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح یکشنبه در گفتگو مجازی با خبرنگاران استان سمنان ضمن بیان اینکه در ایام نوروز ۹۹ و در اسفندماه سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در سطح استان توزیع‌شده است، اظهار داشت: توزیع این اقلام با توجه به شرایط بحرانی در روزهای شیوع ویروس کرونا باهدف تنظیم و مدیریت بازار و کنترل این بحران انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۸۰ تن مرغ منجمد در سطح استان سمنان توزیع‌شده است، بیان کرد: ۳۵ تن مرغ گرم نیز در ایام تعطیلات نوروزی باهدف پاسخ به تقاضای مردم توزیع شد.

توزیع کالاهای اساسی در استان سمنان ادامه دارد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه توزیع میوه شب عید همه‌ساله در آستانه نوروز آغاز می‌شود و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد، تأکید کرد: میوه شب عید سال جاری به میزان ۱۵۰ تن سیب و ۲۷۰ تن پرتقال تنظیم بازار در سراسر استان عرضه‌شده است.

تشنه دل با اشاره به توزیع ۲۵۰ تن برنج هندی، ۲۳۰ تن برنج پاکستانی، ۴۲۸ تن شکر در ایام نوروز و اسفندماه سال گذشته تصریح کرد: این کالاهای اساسی بر اساس تقاضای مردم و پاسخگویی به نیاز هم استانی‌ها در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه از اوایل اسفندماه سال گذشته برنامه تنظیم بازار در سطح استان سمنان آغاز شد، خاطرنشان کرد: این برنامه همچنان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع کالاهای اساسی در سطح استان متوقف نشده است.

لغو نمایشگاه‌های بهاره در استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در بخش تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی انجام شد که البته بخشی از آن باوجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه‌های بهاره بود.

تشنه دل بابیان اینکه در این مدت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبودند، یادآور شد: این صنوف بدون وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ‌یک از دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در کار آنان ایجاد نکرده است.

کد خبر: ۱۲٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha