۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
با خرید پیج اینستاگرام ۵۰۰K راه صد شبه را یک شبه طی کنید!

با خرید پیج اینستاگرام ۵۰۰K راه صد شبه را یک شبه طی کنید!

خرید پیج اینستاگرام دقیقا همان کاری است که برای رشد سریع در اینستاگرام انجام دهید.

به گزارش بازار، خرید پیج اینستاگرام دقیقا همان کاری است که برای رشد سریع در اینستاگرام انجام دهید. اگه قصد دارید به تازگی وارد کورس رقابت شوید وقت و هزینه برای شما قطعا مهم خواهد بود. اگر منطقی به این موضوع فکر کنید متوجه آن می شوید که فعالیت شما به صورت اورگانیک رشد شما را به شدت کند می کند.

از طرفی انجام تبلیغات در اینستاگرام هم به این سادگی ها نیست و هزینه های سنگینی در بر دارد. پس بهترین گزینه شما برای شروع فعالیت قدرتمند در اینستاگرام، خرید یک پیج اینستاگرام آماده با تعداد فالوور بالا و واقعی است.

اما اینکه چه پیجی با چه تعداد فالوور خریداری کنید سوال مهمی است که ابتدای کار باید از خود بپرسید. به طور کلی اگر قصد دارید برای خرید پیج هزینه کنید بهتر است پیجی با تعداد فالوور بالا بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ کا خریداری کنید. واقعی بودن فالوورها نیز بسیار مهم است.

حالا چرا پیج اینستاگرام با ۵۰۰ کا فالوور؟ اولا که این عدد مقدس نیست و اگر شما کمتر یا بیشتر خریداری کنید اصلا اشکالی ندارد! ثانیا پیجی که قصد دارید خریداری کنید مهم کیفیت فالوورهایش و فعال بودن آن هاست. در این مطلب قصد دارم در مورد خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا صحبت کنم. پس پیشنهاد می کنم قبل از اقدام کردن به خرید پیج حتما این مطلب را کامل بخوانید.

چرا باید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا بخریم؟

خرید و فروش پیج های اینستاگرامی با تعداد فالوور های ۲۰۰ تا ۵۰۰ کا زیاد انجام می شود. کسی که قصد دارد برندسازی کنید و برند خود را در اینستاگرام قوی کند نیاز به پیج اینستاگرامی دارد که تعداد فالوورهایش بالا باشد. چون عقل مردم به چشم شان است. هر چقدر تعداد فالوورها بالا، اعتماد مردم هم بالا می رود.

مهمترین مزیت پیج های اینستاگرامی که فالوورهای بالایی دارند این است که نرخ تبدیل شان هم خوب است البته اگر فالوورها واقعی باشند، حداقل ۳۰ درصدش! همین موضوع باعث می شود صاحب کسب و کار نیز فروش خوبی را تجربه کند.

خرید پیج اینستاگرام با ۵۰۰ کا فالوور به درد چه کسانی می خورد؟

همانطور که عرض کردم پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند (مثلا ۵۰۰ کا فالوور) به درد افراد یا شرکت هایی می خورد که دنبال دیده شدن بیشتر و برندسازی هستند. اگر فالوورها غیر واقعی هم باشند زیاد مهم نیست چون مهم تعداد فالوورها است.

اما اگر واقعا به فکر فروش محصولات تان هستید، پیجی که صرفا فالوورهای بالایی داشته باشد و فعال نباشند اصلا به دردتان نمی خورد! چون شما قصدتان فروش محصولات تان است. نمی توانید از افراد غیرواقعی بخواهید که محصولات تان را خریداری کنند. به همین دلیل در این شرایط خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی حتی اگر تعدادش کم باشد به درتان می خورد.

مزایای خرید پیج اینستاگرام با ۵۰۰ کا فالوور چیست؟

با خرید پیج اینستاگرام ۵۰۰K راه صد شبه را یک شبه طی کنید!

از ابتدای کار شروع قدرتمند داشته باشید

هر فرد یا مجموعه ای که فعالیت تجاری خود را در اینستاگرام شروع می کند به فکر رشد سریع و دیده شدن زیاد است. دوست دارند در کمترین زمان ممکن بیشترین مخاطبان هدف را داشته باشند. اما واقعا چطور ممکن است؟ اگر بخواهند پیج جدیدی در اینستاگرام راه اندازی کنند و با تولید محتوا و تبلیغات بالا بیایند کاری دشوار و زمان بر است.

اما اگر یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا مثلا ۵۰۰ کا خریداری کنند راه صد شبه را در یک شب طی می کنند. بهترین گزینه برای رشد سریع در اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام فالوور واقعی از سایت های معتبر و تضمینی است.

در زمان که مهمترین چیزه صرفه جویی کنید

بدون تعارف بگم اگر می خواهید در اینستاگرام دیده شوید و مشتریان زیادی را جذب کنید باید فالوورهای پیج تان بالا باشد. این تئوری که می گویند با همین تعداد فالووری که دارید فروش چند برابری را تجربه کنید را دور بریزید!

هر چه تعداد فالوورهای پیج تان بالا باشد مسلما فروشتان هم بیشتر می شود. برای جذب فالوور هم یا باید تبلیغات کنید و یا باید از روش های اورگانیک استفاده کنید. اما یک راه دیگری هم وجود دارد و آن هم خرید پیج اینستاگرام است. اگر بتوانید پیجی بخرید که تعداد فالوورهای بالایی داشته باشد یک شبه بار خود را بسته اید. اما فراموش نکنید اینجا منظورمان خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک و ارزان قیمت نیست!

فالوورهای وفادار خود را بیشتر و بیشتر کنید

شنیدید می گویند پول، پول می آورد؟ این داستان در جذب فالوور هم صادق است. یعنی هر چقدر تعداد فالوورهای شما بالا باشد فالوورهای جدیدی می توانید جذب کنید. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که اگر پست های شما را افراد بیشتری ببینید و واکنش به آن ها نشان دهند به افراد بیشتر دیگری نمایش داده می شود.

به همین دلیل تمرکز اصلی ما باید روی پیج هایی باشد که تعداد فالوورهایی بیشتری داشته باشد. اگر یک پیج اینستاگرام با ۵۰۰ کا فالوور واقعی بخرید کمک بسیاری در جذب فالوورهای بعدی از اکسپلور به شما می کند.

اگر به دنبال کسب اعتبار بالا هستید...

عقل مردم به چشم شان است! هرچقدر فالوورهای بیشتری داشتید باشید افراد بیشتری حاضراند تا شما را دنبال کنند. اصلا ساده بگویم زمانی که مردم وارد پیجی می شوند اول به عدد فالوور نگاه می کنند. البته این تنها دلیل برای فالو کردن نیست! اما دلیل به شدت قانع کننده ای است که در نگاه اول فالو کنند یا خیر!

با خرید پیج اینستاگرام ۵۰۰ کا فالووری به سرعت می توانید برند خود را قدرتمند کنید و در مدت زمان کوتاهی در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرید.

برای خرید پیج های فالوور بالا چطور و از کجا اقدام کنیم؟

خرید پیج های فالوور بالا یکم ریسک دارد و باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. چون مبلغ سنگینی قرار است برای خرید پیج پرداخت کنید باید حواستان باشد که سرتان کلاه نرود!

اولین موضوع این است که آیا واقعا پیج اینستاگرام با فالوور واقعی می خواهید یا فیک؟ در هر صورت باید چک کنید ببینید چه مقدار از فالوورها واقعی هستند. برای این کار کافی است از صاحب پیج اینساین ۳ پست آخر و اینساین کلی پیج را بخواهید. بهتر است ویدیو بگیرد و برای شما ارسال کند.

موضوع بعدی این است که باید از سایت معتبری که اینماد دارد  پیج را خریدای کنید. کلاه برداری زیاد شده است و اگر از شخص بخواهید پیج بخرید بعدا پیگیری اش بسیار سخت خواهد بود. پس سعی کنید حتما از شرکت معتبری که سابقه فعالیت درخشان دارد خرید انجام دهید.

برای خرید پیج های اینستاگرام با ۱ میلیون فالوور یا ۵۰۰ کا فالوور بهتر است حضوری اقدام کنید. چون قرار است هزینه سنگینی بابت این کار پرداخت کنید بهتر معامله به صورت حضوری باشد. البته اگر از شرکت معتبری پیج اینستاگرام تان را خریداری کنید خیالتان راحت خواهد بود و دیگر ترسی از غیر حضوری خرید کردن نخواهید داشت.

جمع بندی و پایان

اگر قصد خرید پیج ۵۰۰ کایی اینستاگرام را دارید اولا از واقعی بودن فالوورها مطمئن شوید و ثانیا از سایت یا شرکتی بخرید که معتبر باشد. متاسفانه کلاه برداری در خرید و فروش پیج اینستاگرام آن هم با فالوورهای بالا روز به روز بیشتر می شود. به همین دلیل باید حواستان باشد که از هر سایتی برای خرید اقدام نکنید!

در این مقاله سعی کردم مزیت های خرید پیج های اینستاگرام با میزان فالوورهای بالا را به شما بگویم. اگر سوالی در این زمینه برای شما پیش آمد حتما در بخش کامنت ها بپرسید. اگر هم تجرب از خرید پیج دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب برگرفته از مقاله خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و تضمینی سایت https://hamyareweb.co است که برای خواندن کامل آن می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۲۵٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha