۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
۵۰ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی و کیفی راه‌های استان سمنان تامین شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

۵۰ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی و کیفی راه‌های استان سمنان تامین شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان برای بهبود وضعیت راه‌ها در نظر گرفته شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری استان سمنان، احسان منصور کیایی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان برای بهبود وضعیت راه‌های سمنان در نظر گرفته شد، بیان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده از محل مصوبات سفر رییس جمهوری در دو بخش رفع نقاط حادثه‌خیز و نگهداری و لکه‌گیری آسفالت جاده‌های استان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود چهار نقطه مستعد حادثه‌خیز در محورهای استان سمنان ، ادامه داد: طرح رفع نقص دو نقطه در محدوده لاسجرد و ایوانکی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و رفع نقص نقاط دیگر در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان تصریح کرد: این استان از لحاظ فراوانی واژگونی خودرو در کشور رتبه دوم را دارد و در کنار رفع نقص نقاط حادثه‌خیز، توجه به افزایش شمار مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و افزایش مدت ماندگاری مسافر برای کاهش تصادفات باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

منصور کیایی افزود: مجوز ساخت ۶۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان سمنان صادر شده که اکنون ۲۳ مجتمع در حال ساخت است و ۳۴ مجتمع بهره‌برداری می‌شود.

وی یادآور شد: اگر تمام ۶۲مجتمع خدمات رفاهی در استان سمنان به بهره‌برداری برسد می‌توان گفت به طور متوسط در هر ۳۵ کیلومتر در جاده‌های استان سمنان یک مجتمع وجود دارد.

کد خبر: ۱۲۵٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha