۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
پیش بینی رشد ۸.۵ درصدی اقتصادی برای زنجان در لایحه بودجه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان خبر داد:

پیش بینی رشد ۸.۵ درصدی اقتصادی برای زنجان در لایحه بودجه

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان از پیش بینی رشد ۸.۵ درصدی اقتصادی در سال آینده برای استان در لایحه بودجه خبر داد.

 رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار از پیش بینی رشد ۸.۵ درصدی اقتصادی در سال آینده برای استان زنجان در لایحه بودجه خبر داد و گفت: با برنامه محوری، اقتصاد و برنامه ریزی در یک جاده و مسیر قرار خواهند گرفت. 

وی با بیان اینکه بر اساس لایحه بودجه برای کمک به رشد اقتصادی افزایش اختیارات از سطح ملی به محلی را شاهد خواهیم بود.،اظهار کرد: رشد اقتصادی و ارتقای بهره وری، عدالت محوری و ثبات اقتصادی از محورهای اصلی در تغییر سیاست مالی کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۱ است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه خط قرمز دولت در لایحه بودجه، استقراض از بانک مرکزی و افزایش پایه پولی است،گفت: در خصوص استقراض از بانک مرکزی دو سه ماهی است که دولت جلوی این کار را گرفته است. 

میرزایی با بیان اینکه ریل گذاری سیاست مالی کشور قرار است که با لایحه بودجه ۱۴۰۱ تغییر کند،ابراز داشت: اصلاح ساختار بودجه بنا بر هر دلایل و شرایطی که تا کنون بوده، محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کلان ما دچار آسیب‌هایی است که طی دهه‌های گذشته گرفتار آن شده و ربطی هم به دولت خاصی ندارد ،گفت: این معضل دست به دست شده و تا امروز چرخیده و تداوم دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تصریح کرد: ما دیگر دنبال پروژه‌ها نیستیم و پروژه محوری برای دهه‌های ۳۰ و ۴۰ بود که شاخص توسعه و رشد را در اجرای طرح‌های عمرانی دنبال می‌کرد.

میرزایی افزود: اکنون زمان تغییر فرا رسیده و در این راستا برنامه محوری را سرلوحه خودمان قرار داده‌ ایم.

کد خبر: ۱۲۵٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha