۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
بار سبک سودآوری «بیمه ما» در بخش صدور حق بیمه باربری| پرداخت خسارت بالا در حوزه حوادث سرنشین
«بازار» از عملکرد شرکت های بیمه ای گزارش می دهد

بار سبک سودآوری «بیمه ما» در بخش صدور حق بیمه باربری| پرداخت خسارت بالا در حوزه حوادث سرنشین

صورت های مالی دوره یک ماه «بیمه ما» نشان می دهد که این شرکت جز در بخش بیمه زندگی اندوخته دار، درمان و حوادث در سایر رشته های بیمه ای به نسبت صدورحق بیمه، خسارت کمتری پرداخت کرده است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: صورتهای مالی شرکت بیمه ما در سامانه کدال بیانگر آن است که این شرکت بیمه ای توان و تخصص خوبی در فروش و یا صدور بیمه در همه بخش ها طی ماه گذشته داشته است و در این مسیر سودآوری نسبتا مناسبی را به نسبت پرداخت خسارات ها کسب کرده است.

این شرکت بیمه ای در بخش فروش بیمه (زندگی اندوخته دار) طی دوره یکماه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰،  ۲۷۰ هزار و ۸۹۵ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که در مقابل ۱۱۲ هزار و ۹۲۷ میلیون ریال خسارت در این یکماه را پرداخت کرده است.

همچنین طی این مدت در بخش آتش سوزی نیز این شرکت بیمه ای توانسته است ۷۹۱ هزار و ۱۸۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کند در حالی که طی این مدت زمان ۸۵ هزار و ۱۷۲ میلیون ریال خسارات پرداخت کرده است. بنابراین مشخص می شود که بیمه ما توانسته است در فروش رشته بیمه ای آتش سوزی سود قابل توجه ای را نصیب سهامداران و سرمایه گذاران خود کند.

در بخش حوادث سرنشین در دوره یکماه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ شرکت بیمه ما ۵ هزار و ۱۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است اما در مقابل ۲۳ هزار و ۳۲۷ میلیون ریال خسارات پرداخت نموده است که این شرکت بیمه در بخش پرداخت خسارات رقم بالایی نسبت به صدور حق بیمه را داشته است

پرداخت قابل توجه خسارات بیمه ما در مقایسه با صدور حق بیمه حوادث سرنشین
علاوه بر این «بیمه ما» در حوزه صدور حق بیمه بخش باربری، در دوره یکماه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ توانسته است ۴۸ هزار و ۴۰۸ میلیون ریال بیمه صادر کند که در مقابل فقط ۴۲ میلون ریال خسارت پرداخت نموده است.  
این شرکت بیمه ای در بخش درمان نیز طی مدت یاد شده ۳۰۱ هزار ۳۰۱ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که در مقابل ۳۲۲ هزار و ۷۰۲ میلیون ریال خسارات پرداخت کرده است، این بدان معناست که در این بخش، پرداخت خسارات از فروش حق بیمه پیشی گرفته است.

همچنین در بخش حوادث سرنشین در دوره یکماه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ شرکت بیمه ما ۵ هزار و ۱۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است اما در مقابل ۲۳ هزار و ۳۲۷ میلیون ریال خسارات پرداخت نموده است که این شرکت بیمه در بخش پرداخت خسارات رقم بالایی نسبت به صدور حق بیمه را داشته است.

گزارش های موجود از سامانه کدال درباره چگونگی عملکرد بیمه ما طی مدت یاد شده (از ابتدا تا انتهای آبانماه) بیانگر این بوده که این شرکت بیمه ای در یک ماه گذشته در رشه فروش بیمه حوادث ۲۷ هزار و ۸۱۶ را به ثبت رسانده در حالی که میزان خسارات پرداختی در این بخش ۶ هزار و ۷۴۲ میلیون ریال بوده است

فروش مناسب حق بیمه ما در بخش حوادث
گزارش های موجود از سامانه کدال درباره چگونگی عملکرد بیمه ما طی مدت یاد شده (از ابتدا تا انتهای آبانماه) بیانگر این بوده که این شرکت بیمه ای در یک ماه گذشته در رشه فروش بیمه حوادث ۲۷ هزار و ۸۱۶ را به ثبت رسانده در حالی که میزان خسارات پرداختی در این بخش ۶ هزار و ۷۴۲ میلیون ریال بوده است.

همچنین در بخش ثالث اجباری بیمه ما توانسته است در این مدت ۳۶۳ هزار و ۳۴۰ میلیون ریال حق بیمه صادر کند در حالی که خسارت پرداختی در این بخش ۲۰۳ هزار و ۵۰۴ میلیون ریال بوده است.

در بخش صدور بیمه هواپیمایی نیز این شرکت بیمه ای طی دوره یکماه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰، هزار و ۶۶۴ میلیون ریال بیمه صادر کرده که در مقابل هیچ گونه خسارتی پرداخت نکرده است.

همچنین «بیمه ما» در همین مدت زمان در بخش بدنه خودرو ۹۱ هزار و ۶۰۸ میلیون ریال بیمه صادر نموده اما فقط ۵۶ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

طبق گزارش های استخراج شده از سامانه کدال، حق بیمه صادر شده شرکت بیمه ما از ابتدای سال تا ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ در بخش درمان این شرکت نیز ۲ هزار و ۵۷ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال بوده است که در مقابل هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال خسارت نشان می دهد.

در بخش آتش سوزی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبانماه شرکت بیمه ما ۵ هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال حق بیمه صادر شده است که خسارت پرداختی در این بخش و در این مدت زمان ۳۰ هزار و ۶۹۷ میلیون ریال بوده است

سودآوری مناسب بیمه ما از محل فروش حق بیمه آتش سوزی
همچنین در بخش آتش سوزی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبانماه، این شرکت بیمه ای ۵ هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال حق بیمه صادرکرده است که خسارت پرداختی در این بخش و در این مدت زمان ۳۰ هزار و ۶۹۷ میلیون ریال بوده است.  این موضوع نشان از سودآوری مناسب فروش حق بیمه در این بخش را دارد.

علاوه بر این حق بیمه صادر شده از ابتدای سال تا ۱۴۰۰.۰۸.۳۰،  در بخش  صدور حق بیمه بابری بیمه ما ۲۶ هزار و ۶۸۰ میلیون ریال بوده که خسارت پرداختی در این بخش ۱۶۹ هزار و  ۱۶ میلیون ریال بوده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha