۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ناحیه صنعتی قزلجه‌میدان فرصتی طلایی برای توسعه صنایع دستی آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ناحیه صنعتی قزلجه‌میدان فرصتی طلایی برای توسعه صنایع دستی آذربایجان شرقی

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی ناحیه صنعتی قزلجه میدان را فرصتی طلائی برای توسعه صنایع دستی استان عنوان کرد.

به گزارش بازار، عابدین خرم به همراه مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی استان از پروژه احداث بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان بازدید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید، بر لزوم ایجاد نواحی و بازارچه‌های صنایع‌دستی متعدد در سطح استان تاکید کرد و گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن بیش از ۱۳ هزار هنرمند صنایع دستی، یکی از استان‌های خلاق و هنری کشور است که همواره دست‌آفریده‌های هنرمندان نه تنها در سطح ملی، بلکه در عرصه‌های بین‌المللی مورد توجه هنردوستان قرار گرفته، لذا برای رونق فعالیت و چرخه اقتصادی این حوزه خلاق، ایجاد نواحی و بازارچه‌های متعدد در سطح استان ضروری است.

او در ادامه با بیان اینکه تکمیل پروژه بازارچه صنایع‌دستی قزلجه‌میدان زمینه وسیعی را برای ارتباط و عرضه و تقاضا مستقیم بین هنرمندان و مخاطبان هنردوست ایجاد خواهد کرد، گفت: بازارچه صنایع‌دستی قزلجه میدان فرصتی طلائی برای فعالیت گسترده هنرمندان و همچنین ارتباط مستقیم مخاطبان با آن‌ها است، لذا لازم است تا مکان‌های آماده شده برای هنرمندان بدون واسطه در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

خرم اظهار داشت: توسعه گردشگری و صنایع دستی استان از اولویت‌های مهم استانداری آذربایجان شرقی است که در این راستا تمامی اهداف با تلاشی مضاعف برای رونق بخشی به این دو صنعت پویا برنامه ریزی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      سلام آقای استاندار شما مشکل کارخانجات موجود است حل کنید بقیه پیشکش درضمن آقای استاندار کشور کمکم بامشکل بحران نیروی کار مواجه می شودودکسی به آن توجه نمی کند