۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۱۱ پروژه بزرگ صنعتی امسال در ایلام اجرایی می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام:

۱۱ پروژه بزرگ صنعتی امسال در ایلام اجرایی می شود

ایلام - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه بزرگ صنعتی امسال در استان اجرایی می شود، گفت: چهار هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

یارالله نصیری در گفت و گو با بازار اظهار کرد: طی سال های اخیر روند سرمایه گذاری در ایلام باعث شده این استان یکی از امن ترین استان های کشور برای سرمایه گذاری در کشور لقب بگیرد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در بخش های مختلف استان طی سال های گذشته، گفت: امسال قرار است ۱۱ پروژه صنعتی در استان اجرایی شود که از این تعداد پنج پروژه به بهره برداری می رسد.

 نصیری افزود: پتروشیمی ایلام، فولاد ایوان و چند پروژه مرتبط با سرمایه گذاری مرزی و صادرات از مهم ترین این پروژه ها هستند که چهار هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام عنوان کرد: همچنین با فعال سازی صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، می توان به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهای تولید ماسک، الکل و موادضدعفونی در استان حل شده است، گفت: باهماهنگی صورت گرفته با بانک ها تسهیلات  لازم برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی ماسک فراهم شده است.

نصیری بیان کرد: روزانه بیش از ۲۰ هزار ماسک و پنج هزار لیتر الکل در استان ایلام تولید می شود.

کد خبر: ۱۲٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha