۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
 استان زنجان در زمینه استارتاپ استعداد خوبی دارد
نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

استان زنجان در زمینه استارتاپ استعداد خوبی دارد

زنجان- ضرابی، نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه استارتاپ بزرگترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال و ورود به بازار کار است، گفت: استان زنجان در این زمینه استعداد خوبی دارد. 

محمود ضرابی در گفتگو با  خبرنگار بازار با اشاره به این که اتاق بازرگانی زنجان در برنامه های خود برگزاری رویدادهای استارتاپی را برنامه ریزی کرده است،اظهار کرد: طی سالهای آینده برگزاری این رویداد تقویت خواهد شد. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: رویداد کاراصنعت ۴ نیز حول محور امنیت، جایگاه ویژه استارتاپها در رونق تولید، خلاقیت در صنعت، بسترسازی فضای کسب و کار، پشتیبانی و با برنامه ریزی اتاق بازرگانی زنجان شروع شده است. 

ضرابی تاکید کرد:  اتاق بازرگانی زنجان، در راستای انجام رسالت و ماموریت خود علاوه بر تولید ایده و پژوهش در حوزه های مختلف و تامین نیازهای علمی کشور، برای برگزاری چنین رویدادهایی در سطح ملی و بین‌المللی آمادگی دارد.

وی افزود: در دنیای امروز فناوری و تکنولوژی، همواره بازوی اصلی توسعه صنعتی کشورها  است و در این میان باید از فرصت فناوری به خوبی استفاده کرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: کشورهایی که در زمینه فناوری سرمایه‌گذاری می‌کنند به مرور زمان موجب قطع وابستگی شده و استقلال و خودکفایی را به دنبال دارد.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha