۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
 ۷۰ درصد از واحدهای تولیدی زنجان صنایع کوچک هستند/ فعالیت مجدد واحدهای تولیدی
رئیس سازمان صمت زنجان:

۷۰ درصد از واحدهای تولیدی زنجان صنایع کوچک هستند/ فعالیت مجدد واحدهای تولیدی

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: ۷۰ درصد از واحدهای تولیدی استان صنایع کوچک بوده و ۳۰ درصد واحدهای صنعتی هم صنایع متوسط و بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار بازار ، ناصر فغفوری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به صورت مجازی، با بیان اینکه واحدهای تولیدی زنجان با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی تولید خود را از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز کردند، گفت: تمام کارگران با حضور کادر پزشکی و بهداشت به صورت لحظه ای معاینه و تب سنجی می شوند.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای فعالیت کارگران پیش بینی شده و تجهیزات خود ایمنی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزار نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند، گفت: ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی این استان صنایع کوچک بوده و ۳۰ درصد واحدهای صنعتی هم صنایع متوسط و بزرگ هستند.

فغفوری ابراز داشت: برخی از واحدهای تولیدی در استان از شش فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده بودند ولی از روز شنبه تمام واحدهای تولیدی با رعایت تمام الزامات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند و باید چرخه تولید در کشور توسعه پیدا کند.

وی ابراز کرد: در استان  واحدهای تولیدی که در زمینه تامین اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و شوینده فعال بودنددر تعطیلات عید نوروز هم  فعالیت خود را تعطیل نکردند و نگذاشتند استان در زمینه اقلام بهداشتی با مشکل روبه رو شود.

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: ممنوعیتی برای فعالیت واحدهای تولیدی در استان نیست ولی باید الزامات و پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی به خوبی رعایت شود.

کد خبر: ۱۲٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha