۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
لزوم نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاهای استان همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاهای استان همدان

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاها اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: بازنگری طرح های توسعه باید مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر یکشنبه در سفر به شهرستان تویسرکان و در دیدار با امام جمعه این شهر گفت:در راستای اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم، نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاها در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهر باید نقاط منفصل شهری را مدیریت و ساخت و سازهای جدید را به آن سمت هدایت کرد،افزود: ️باغ‌ها به عنوان یک سرمایه و میراث گران بها محسوب می شوند و باید طرح تفصیلی و ساخت واحدهای مسکونی جدید با رعایت حفظ باغات طراحی شود.

استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به مهاجرت معکوس جمعیت از شهرها به روستا، باید در بازنگری طرح های هادی روستایی با نگاه کارشناسی و رعایت اصول معماری اقدام کرد.

وی اظهار کرد: بازنگری طرح های هادی روستاها ضروری است و در این بازنگری ها طرح های توسعه باید به گونه ای برنامه ریزی و کارشناسی شود که شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

قاسمی فرزاد با یادآوری اینکه ستاد تسهیل، مکان بسیار خوبی برای حل مشکلات تولیدکنندگان است که مسائل و مشکلات حوزه تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن در آن بررسی و حل و فصل می شود، گفت: حل موضوع بیمه تامین اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه‌های تولید کنندگان است که مشکلات این حوزه باید برطرف شود.

وی گفت: در راستای تحقق شعار سال از تولید همه جانبه در استان همدان حمایت می شود و به منظور اجرای شعار سال و رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha