۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
پلاک گذاری دو هزار و ۷۸۵ دستگاه تراکتور و کمباین در همدان
مدیر جهاد کشاورزی همدان اعلام کرد:

پلاک گذاری دو هزار و ۷۸۵ دستگاه تراکتور و کمباین در همدان

همدان - قدیمی گرجای، مدیر جهاد کشاورزی همدان بابیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تراکتور و کمباین در همدان فعال است، گفت: از این تعداد دو هزار و ۷۸۵ دستگاه پلاک گذاری شده است.

احمد قدیمی گرجای در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه تامین سوخت تراکتور و نیروی محرکه و واحدهای تولیدی نقش به سزایی در رونق و افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی دارد به اهمیت موضوع سوخت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی، پیگیری و برگزاری جلسات منظم در زمینه تامین و توزیع سوخت بین مالکین تراکتور و ماشین آلات کشاورزی اجرایی شده است.

قدیمی افزود: همدان دارای بیش از سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تراکتور و کمباین است که عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات را به عهده دارند.

وی همچنین سوخت رسانی به واحدهای تولیدی که از سوخت فسیلی استفاده می کنند را از دیگر اقدامات شاخص برشمرد و گفت: میزان سوخت توزیعی طی ۹ ماهه اول سال جاری حدود ۱۵.۵ میلیون لیتر بوده است.

قدیمی بابیان اینکه عمده‌ تراکتورهای همدان پلاک گذاری شده‌اند، گفت: دو هزار و ۷۸۵ دستگاه پلاک گذاری شده ضمن اینکه پیش بینی سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی به منظور مراجعه با شرایط اضطراری صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی همدان باتاکید بر اینکه همچنین هیچ یک از واحد های تولیدی بخش کشاورزی مشکل سوخت ندارند؛ گفت: واحد های تولیدی که نیاز به سوخت داشته باشند می توانند در سامانه مدیریت درخواست فراورده های نفتی (سدف) به  نام «نیو تجارت آسان» درخواست خود را ثبت کنند تا با پیگیری واحد های تخصصی سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.                                                                                            

کد خبر: ۱۲۴٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha