۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
راز و جر گلان در شاخص پوشش اینترنت جزء عقب‌ترین شهرستان‌های خراسان شمالی است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

راز و جر گلان در شاخص پوشش اینترنت جزء عقب‌ترین شهرستان‌های خراسان شمالی است

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس گفت: متأسفانه راز و جر گلان در شاخص پوشش اینترنت جزء عقب‌ترین شهرستان‌های استان است.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار، با اشاره به عقب‌ماندگی راز و جر گلان در شاخص پوشش اینترنت در استان اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا، متأسفانه به دلیل نبود زیرساخت و امکانات معلمان این منطقه سختی زیادی را متحمل شدند نتوانستند فرصت آموزشی را ایجاد کنند و دانش آموزان نیز افت تحصیلی پیدا کردند.

وی به دیدار با وزیر ارتباطات اشاره کرد و افزود: در این دیدار وزیر ارتباطات قول دادند تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی بابیان اینکه راز و جر گلان جزو ۳۱شهرستان محروم هدف‌گذاری شده در بنیاد برکت است گفت: در حال حاضر مشکلات زیربنایی مهمی در حوزه آب و راه در این شهرستان وجود دارد.

وحیدی بیان داشت: اکنون مجتمع آب‌رسانی۵۴ روستا در شهر راز و مجتمع آب‌رسانی ۱۳روستا در تنگه ترکمن ناتمام است و۳۵روستا مشکل آب‌دارند.

وی به موضوع راه روستایی اشاره کرد و اظهار داشت:در حال حاضر حدود ۵۰۰کیلومتر راه آسفالت نشده در شهرستان راز و جر گلان وجود دارد که امیدواریم در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و با تلاش جهادی استاندار جدید  بخش عمده‌ای از این مشکلات شهرستان راز و جر گلان رفع و امید به روستاها برگردد و این یعنی ایجاد فرصت‌های جدید پیشرفت برای مردم این شهرستان.

کد خبر: ۱۲۴٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha