۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کارگران تحت تاثیر کرونا در استان سمنان از تسهیلات دولتی بهره‌مند می‌شوند
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

کارگران تحت تاثیر کرونا در استان سمنان از تسهیلات دولتی بهره‌مند می‌شوند

سمنان - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: کارگران و شاغلانی که به صورت مختلف تحت تأثیر کرونا ویروس بودند از تسهیلات در نظر گرفته‌شده دولت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، راضیه شهاب غروب شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و همایش شهرداران استان سمنان بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، کارگران و شاغلانی که به صورت مختلف تحت تأثیر کرونا ویروس بودند از تسهیلات در نظر گرفته‌شده دولت بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه تضمیمات خوبی برای رفع و کاهش تاثیرات منفی کرونا در بین کارگران در دولت اخذ شده است، ابراز داشت: شهرداری‌های استان سمناناجرای طرح‌های ابلاغی برای پایش سلامت کارگران خدمات شهری را به صورت مدام در نظر داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خواستار حفظ و مراقبت از سلامت کارگران به خصوص در زمینه مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرهای استان سمنان شد.

شهاب با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی در بین کارگران خدمات شهری و خانواده‌های آنان به صورت جدی از سوی شهرداری‌ها صورت گیرد، ابراز کرد: امید است از این راه نیازهای کارگران را رفع کنیم.

وی همچنین افزود: در صورت امکان شهرداری‌های استان، پاداشی را برای کارگران خدمات شهری که در برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند، لحاظ کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری سمنان تاکید داشت:  دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای تب سنجی و دیگر فرایند آزمایش سلامت کارگران خدمات شهری و خانواده‌های محترم آنان اقدام های لازم را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۱۲٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha