۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
برنامه عملیاتی کاهش خطرات جاده‌ای در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل رونمایی می‌شود
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

برنامه عملیاتی کاهش خطرات جاده‌ای در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل رونمایی می‌شود

شکرچی‌زاده، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از رونمایی برنامه عملیاتی کاهش خطرات جاده‌ای در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و برنامه‌های مرکز برای آن نمایشگاه اعلام کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار مرکز تحقیقات بوده موضوع کاهش تلفات جاده‌ای است که از سال‌ها قبل روی آن کارهای مهمی انجام شد. برنامه عملیاتی کاهش خطرات جاده ای به اتمام رسیده و در نمایشگاه حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی می‌شود.

شکرچی‌زاده تصریح کرد: عملیاتی شدن برنامه عملیاتی ایمنی جاده‌ها که در همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان راهداری وحمل  نقل جاده‌ای تدوین شده است، می‌تواند اثر قابل‌ملاحظه‌ای در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد. این برنامه قرار است به تصویب هیات وزیران برسد که تکالیفی را برای همه وزاتخانه‌ها و سازمان‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی مقرر کرده است.

وی گفت: اگر بتوانیم ابلاغ این برنامه را توسط هیات وزیران داشته باشیم و تکالیف در کمیسیون ایمنی راه‌ها تنظیم شود بسیار موثر خواهد بود. اینکار با کمک مشاوران بین المللی تنظیم شده که کار بسیار ارزنده ای است و در تراز سطح علمی کشور محسوب می‌شود.

شکرچی‌زاده تدوین و تنظیم برنامه عملمیاتی ایمنی جاده‌های کشور را در همکاری متخصصان قابل انجام برشمرد و افزود: در کشور متخصصان متعددی در حوزه‌های مختلف داریم که به ما کمک کردند تا برنامه ایمنی راه‌ها تنظیم بشود.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha