۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعطیلی بازار اردبیل تا ۲۲ فروردین ادامه دارد
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

تعطیلی بازار اردبیل تا ۲۲ فروردین ادامه دارد

اردبیل - معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد و به جز واحدهای تامین کننده مایحتاج عمومی مردم، مابقی واحدهای صنفی حق بازکردن مغازه های خود را ندارند.

بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن قدردانی از مردم و بازاریان اردبیل در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طرح فاصله اجتماعی در دو بخش محدودیت تردد خودرویی و تعطیلی واحدهای صنفی اجرا می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: در بخش محدودیت تردد خودروها در ورودی شهرها، نیروی انتظامی استان بصورت شبانه روزی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تلاش می کنند.

ندایی اظهار کرد: خوشبختانه بازاریان اردبیلی نیز از زمان اجرای طرح، همکاری لازم را داشته اند و در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، مغازه های خود را بسته اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد و به جز واحدهای تامین کننده مایحتاج عمومی مردم از جمله داروخانه ها، نانوایی ها، خواربارفروشی ها و ...، مابقی واحدهای صنفی حق بازکردن مغازه های خود را ندارند.

ندایی اظهار کرد: واحدهای صنفی متخلف در این خصوص، به مدت یک ماه پلمپ خواهد شد.  
 
وی در خصوص فعالیت صنوف از ۲۲ فروردین ماه به بعد گفت: در این خصوص ستاد ملی مقابه با کرونا تصمیم گیری خواهد کرد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: مدت زمان اجرای طرح، بسته به پروتکل وزارت بهداشت خواهد بود و در این خصوص امکان تمدید مجدد این مهلت نیز وجود دارد.

ندایی از بازاریان و صنوف خواست تا برای گسستن زنجیره انتقال ویروس کرونا مصوبات ابلاغی را جدی بگیرند و در این مسیر همراهی داشته باشند.

کد خبر: ۱۲٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha