۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
۸ هزار و ۹۴۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

۸ هزار و ۹۴۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند

یاسوج- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و ۹۴۰ نفر از فعالان مشاغل خانگی در استان، تسهیلات بانکی ارزان قیمت دریافت کرده اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله ارمغانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین مشاغل خانگی در این استان در حوزه‌های صنایع دستی، گلیم بافی، معرق، سفال، گلدوزی، گبه بافی، البسه محلی و سوزن دوزی است و  در راستای توسعه این مشاغل در استان، تسهیلات بانکی ارزان قیمت به فعالان این حوره ها پرداخت شد.

وی بیان داشت: تولید محصولات فرهنگی و هنری، فن آوری اطلاعات و آی تی، شیرینی پزی، صنایع دستی، پرورش گل‌های تزئینی و کاشت گیاهان دارویی از دیگر رشته‌های مشاغل خانگی در استان است.

ارمغانی افزود: متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی باید در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کنند و رسته و شغل و طرح مورد نظر را انتخاب کنند و سپس از تسهیلات برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه سرانه پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی در ابتدای اجرای این طرح ۵۰ میلیون ریال بود، گفت: این تسهیلات به ۲۵۰ میلیون ریال افزایش یافته و مشاغل خانگی به دلیل نیاز نداشتن به هزینه‌های مکان فعالیت و حمل و نقل حضور در کارگاه تولیدی، سود بیشتری عاید صاحبان این کسب وکارها می‌کنند و باید توسعه یابند.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha