۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
ویژگی ها و تاریخ احتمالی عرضه گلکسی واچ ۵ سامسونگ مشخص شد
تازه های فناوری؛

ویژگی ها و تاریخ احتمالی عرضه گلکسی واچ ۵ سامسونگ مشخص شد

الگوهای اولیه منتشر شده از سامسونگ گلکسی واچ ۵ نشانگر برخی تغییرات بزرگ و قابل توجه در قیاس با مدل های قبلی خود یعنی گلکسی واچ ۴ معمولی و کلاسیک است.

به گزارش بازار، شرکت سامسونگ با ارائه گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، در حقیقت دو مدل از بهترین و از جهاتی ناامیدکننده ترین گجت های پوشیدنی های سال ۲۰۲۱ را عرضه کرد.

این دستگاه‌ها نوید یک سیستم عامل کاملاً جدید را دادند که بهترین‌های Tizen را با Wear OS ادغام می‌کرد و همگی توسط یک چیپست جدید و سریع و با انبوهی از الگوریتم های جدید سنجش سلامت روانه بازار شده بودند.

بنابراین برای مدل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ، یعنی Samsung Galaxy Watch ۵ اعمال برخی تغییرات اجتناب ناپذیر خواهد بود که مهمترین آنها را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

همچنین نگاهی به زمان عرضه پرچمدار بعدی سامسونگ و هزینه آن انداخته ایم و حتی برخی از شایعات اولیه در مورد آن را جمع آوری کرده ایم که به آن موضوع نیز خواهیم پرداخت. 

تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy Watch ۵
یک برنامه زمان‌بندی منتشر شده  توسط سایت کره جنوبی The Elec نشان می‌دهد که Samsung Galaxy Watch ۵ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود که با توجه به اینکه Samsung Galaxy Watch ۴ نیز در آگوست ۲۰۲۱ روانه بازار شد، این موضوع چندان تعجب‌آور نیست.

در واقع، Samsung Galaxy Watch ۳ در آگوست ۲۰۲۰ فرود آمد، بنابراین آگوست ۲۰۲۲ بهترین حدس ما برای زمان دیدن Samsung Galaxy Watch ۵ است.

هنوز خبری در مورد قیمت این محصول جددی سامسونگ در دست نیست، اما قیمت Samsung Galaxy Watch ۴ از ۲۴۹.۹۹ دلار / ۲۴۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا (افزایش قیمت برای اندازه بزرگتر یا اتصال LTE) شروع می شود، در حالی که قیمت Samsung Galaxy Watch ۴ Classic از ۳۴۹ دلار شروع می شود. بنابراین ممکن است قیمت مشابهی را برای مدل بعدی ببینیم.

ما هنوز چیز زیادی در مورد Samsung Galaxy Watch ۵ نشنیده‌ایم، اما الگوی اولیه سامسونگ را برای ساعت هوشمند با صفحه نمایش قابل افزایش مشاهده کرده ایم که می‌تواند اندازه آن تا ۴۰ درصد افزایش یابد. همین الگوی یک دوربین نیز در ساعت نشان داده شده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha