۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
توزیع برق استان سمنان ۳۸۹ میلیارد ریال طرح توسعه‌ای اجرا کرد
معاون شرکت توزیع برق سمنان:

توزیع برق استان سمنان ۳۸۹ میلیارد ریال طرح توسعه‌ای اجرا کرد

سمنان- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: ۳۸۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های توسعه‌ای این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان سمنان، علی اصغری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون پنج هزار و ۲۴۳ مشترک جدید جذب شد اضافه کرد: به منظور سرمایه گذاری در طرح های توسعه و احداث مورد اشاره، مبلغ ۳۸۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی از نصب و بهره برداری ۸۵ ایستگاه هوایی و بهینه سازی ۱۵۱ پست برق دراستان خبر داد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان بیان کرد: از آغاز سال تا به حال ۳۵ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی به منظور ظرفیت سازی جدید احداث شد و همچنین در راستای ارتقای پایداری شبکه ها، ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی اصلاح شد.

اصغری با اشاره به این که برای تامین برق اشتراک های جدید، ۴۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برقرار شد افزود: طرح بهینه سازی ۱۲۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف استان توسط واحدهای اجرایی این شرکت، به منظور ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه عملیات نصب و بهسازی ۹۵۷ دستگاه چراغ، از دیگر اقدامات امسال این شرکت است، افزود: ۱۳ ایستگاه زمینی توزیع برق در استان اصلاح و بهینه سازی شد.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha