۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه دو بانده کردن جاده کنارگذر شرقی میبد
وزیر راه و شهرسازی:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه دو بانده کردن جاده کنارگذر شرقی میبد

یزد- وزیر راه و شهرسازی گفت: یک‌صد میلیارد تومان به ساخت پروژه دو بانده کردن جاده کنارگذر شرقی میبد اختصاص یافت و قرار شد تا ۴۵ روز آینده پیمانکار کار را آغاز کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، رستم قاسمی در جلسه شورای اداری میبد با بیان اینکه حضور رئیس‌جمهور و هیئت همراه برای استان یزد دستاورد خوبی خواهد بود، اظهارداشت: در این سفر برای استان اعتبار خوبی پیش‌بینی‌شده که بخشی هم مربوط به شهرستان میبد است و در حوزه راه و شهرسازی و مسکن اقدامات خوبی خواهد شد.

وی در بخش مسکن گفت: بحث مسکن بحث جدی دولت و مجلس است و مصمم هستیم چهار میلیون مسکن که طرح بزرگ جهانی محسوب می‌شود را محقق کنیم.

وی بابیان اینکه مصالح و پیمانکار و کارگر مازادتر از این پروژه را در کشور داریم، گفت: در یزد ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن آغازشده و آن را به ۳۰ هزار واحد مسکن خواهیم رساند.

قاسمی افزود: تأمین زمین در بعضی از شهرها را از مسیر الحاقات حل خواهیم کرد تا ان‌شاءالله بتوانیم وعده دولت را دربحث مسکن عملی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیگر درخواست‌های فرماندار و نماینده و مسئولین ازجمله فاز دو بیمارستان میبد گفت: هرچه وزیران اختیارات داشته باشند کوتاهی نخواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۴٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha