۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
وام کشاورزان و دامداران ایلامی استمهال می شود
نماینده مردم ایلام در مجلس:

وام کشاورزان و دامداران ایلامی استمهال می شود

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی قول مساعد داده است.

علی اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در خصوص استمهال وام‌های کشاورزی و دامداری در استان ایلام با  میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بحث و مقرر شد با فوریت این موضوع را پیگیری و با نظر مساعد اقدام لازم انجام شود.

وی بیان کرد: کشاورزان و دامداران استان ایلام طی دو سال گذشته به دلیل خشکسالی با افت تولید محصولات خود مواجه شدند و بسیاری از کشاورزان هم دچار خسارت‌های زیادی شدند و در شرایط فعلی کشاورزان و دامداران، امکان و توانایی بازپرداخت وام‌ها را ندارند، بنابراین استمهال وام‌های کشاورزان و دامداران ضروری است.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور، استان‌های ایلام، چهار محال بختیاری، کرمانشاه و هرمزگان با ۱۰۰ درصد خشکسالی در صدر استان‌های کشور قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: استان ایلام دارای ۳۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که به دلیل اینکه بیشتر این اراضی دیم است، نبود بارش و خشکسالی ضربات سختی طی دو سال اخیر بر پیکره کشاورزی استان وارد کرده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha