۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد آغاز شد
وزیر راه و شهرسازی:

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد آغاز شد

یزد- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد، گفت: نهضت ملی مسکن در راستای هدف توسعه اقتصادی و رونق صنایع استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی صبح جمعه همزمان با سفر هیئت دولت به یزد و آغاز مراسم ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان تفت و در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال، سهمیه استان یزد ۵۷هزار واحد مسکونی است که به طور قطع اگر متقاضی بیشتر از این باشد این سهمیه افزایش خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برنامه دولت برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی از نظر خیلی ها غیرقابل اجرایی است اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به طور قطع این برنامه در زمان مقرر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، طرح نهضت ملی مسکن باعث ایجاد رونق هزاران واحد صنعتی و اشتغالزایی خواهد شد و اجرای این طرح به طور قطع کمک شایانی در زمینه اشتغال جوانان یزدی خواهد شد و مشکل بیکاری این استان را تا حدودی برطرف خواهد کرد. همچنین نهضت ملی مسکن در حقیقت راهکاری موثر برای توسعه اقتصادی و رونق صنایع نیز است.

در این سفر که دوازدهمین سفر استانی رییس جمهور به استان‌ها می‌باشد وزیر راه و شهرسازی مهمان میبد و معاون وزیر راه و شهرسازی میهمان شهرستان خاتم هستند و به عنوان نماینده رییس جمهور مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

بازدید از مجموعه شهرک کاریزبوم، باند دوم کمربندی شرق میبد- اردکان(ادامه محور چوپانان - اردکان) و ملاقات های مردمی از دیگر برنامه های سفر ورزیر راه و شهرسازی به استان یزد است.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha