۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کرمان تشنه سرمایه‌گذاری است
استاندار کرمان:

کرمان تشنه سرمایه‌گذاری است

کرمان- استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد ظرفیت استان در حوزه سرمایه‌گذاری فعال شده و استان کرمان تشنه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند ۲۵ آذر ماه در نشست چگونگی پایش فضای کسب و کار در محل اتاق بازرگانی کرمان عنوان کرد: هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها در استان برای صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در راستای فضای کسب و کار نسبتا مطلوب است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری آماده در استان داریم که با تفویض اختیارات می‌توانیم در چند ماه آینده آنها را جذب و استان را متحول کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت و بخش خصوصی برای مساعد کردن فضای کسب و کار و تسهیل امر سرمایه‌گذاری است.  

زینی‌وند اظهار داشت: ما به نحوه پایش فضای کسب و کار معترض هستیم و اطمینان دارم که فضای کسب و کار کرمان رتبه سی‌ام نیست.

استاندار کرمان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ درصد ظرفیت استان در حوزه سرمایه‌گذاری فعال شده و استان کرمان تشنه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

وی ابراز داشت: اعتقاد ما بر این است که در نحوه پایش و نمونه‌گیری‌ها باید اصلاحاتی صورت گیرد. یعنی تناسب محل استقرار واحدهای داخل و خارج شهرک‌های صنعتی و سه بخش‌ صنعت، کشاورزی و خدمات رعایت شود.

زینی‌وند اظهار داشت: نمونه‌گیری‌ها در هر بخش هم به حدی بالا برده شود که به سطح قابل قبول آماری از تعداد پاسخ‌های دریافتی برسد.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha