۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
تامین خوراک صنایع پرتعدادترین دغدغه صنعتگران یزد است
مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت صمت:

تامین خوراک صنایع پرتعدادترین دغدغه صنعتگران یزد است

یزد- مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اشاره به برپایی میز خدمت در سازمان صمت یزد گفت: تامین خوراک صنایع پرتعدادترین دغدغه صنعتگران یزد است.

حسین فرهیدزاده، ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت سازمان صمت استان یزد در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دفاتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان‌ها متولی برپایی میز خدمت در سفرهای هیئت دولت هستند، اظهار داشت: فلسفه این سفرها و برپایی میزهای خدمت، رفع مشکلات مردم و واحدهایی است که مسائل آنها بین دستگاهی است.

وی افزود: تمامی دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارتخانه ها در سفرهای هیئت دولت در دستگاه های خود اقدام به برپایی میز خدمت می کنند و در صورت مراجعه مردم و طرح مشکلی که نیازمند ورود دستگاه‌های دیگر دارد، موضوع در همان لحظه به صورت ارتباط تلفنی با میز خدمت سایر دستگاه ها، رفع می شود.

مدیرکل بازرس وزارت صمت اضافه کرد: این موارد پس از پیگیری در میز خدمت، در سامانه سامد نیز ثبت می شود و پیگیری مجددی نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری از این طریق خواهد شد.

به گفته فرهیدزاده، درخواست‌ها و مشکلات مردم در استان های مختلف متفاوت است اما از آنجا که یزد استانی معدنی و صنعتی است، عمده درخواست‌های مطرح شده در میز خدمت سازمان صمت استان یزد، مربوط به مسائل معدنی، تامین خوراک واحدهای صنعتی و شهرک های صنعتی بوده است.

این مسئول درباره نظارت و ارزیابی در خارج از سفر نیز گفت: بر اساس دستورالعمل هایی که با نظر رئیس جمهور و وزیر صمت تدوین شده، بازرسی های دوره ای نیز خارج از بحث سفر انجام می شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha