۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
با حضور معاونین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد

آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار گفت: با استفاده جامعه هدف از مجموعه اقداماتی که در حوزه‌های پژوهشی وزارت متبوع انجام شده، امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی و نوآوری در این حوزه باشیم.

محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی نیز گفت :  امیدواریم هیچ کاری بدون پژوهش انجام نشود و هیچ پژوهشی هم بدون اینکه برای کاری مفید و کاربردی باشد صورت نگیرد و کارهای مبتنی بر پژوهش باشد.

رضا شریعت رئیس ستاد هفته پژوهش و سرپرست موسسه کار و تامین اجتماعی در آغاز آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش گفت:  امیدواریم نتایج پژوهش‌های انجام شده پژوهشگران مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای رفع مسائل کشور و خروج از مشکلات موثر و مفید باشد.

وی افزود : امروز در این نمایشگاه مجموعه پژوهش‌های انجام شده در قالب طرح، کتب تخصصی و  پایان نامه  به صورت نمادین رونمایی می‌شود.

در ادامه معاونین فرهنگی و اجتماعی و روابط کار از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و از نزدیک از تولیدات پژوهشی انجام شده در این نمایشگاه آشنا شدند.

در حاشیه برپایی نمایشگاه نیز مراسم رونمایی از مجموعه تولیدات پژوهشی با بیش از  ۶۰ عنوان پژوهشی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون روابط کار و معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اعضای ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رییس ستادهفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.

در این نمایشگاه معاونتهای اشتغال، اقتصادی، رفاه اجتماعی، فرهنگی اجتماعی، امور مجلس، تعاون، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور و همچنین موسسه کار و تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، موسسه راهبردی صبا، صندوق بیمه روستاییان و عشایر، صندوق کارآفرینی امید، سازمان بهزیستی، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران با مقالات و عناوین پژوهشی حضور داشتند.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha