۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
رندرهای اولیه گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد
تازه های دنیای تکنولوژی؛

رندرهای اولیه گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

نخستین رندرهای مفهومی گوشی جدید شرکت شیائومی یعنی مدل ۱۲ اولترا در فضای مجازی منتشر شده که تا حدودی نشان دهنده مشخصات فنی و ظاهرای این مدل بوده و قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

به گزارش بازار، طی روزهای اخیر شایعه شده است که به زودی شیائومی ۱۲ اولترا، گوشی گران‌قیمت و پرچم دار این برند چینی، همراه با دیگر گوشی‌ میان رده سری ۱۲ شیائومی راهی بازار می‌شود. مشخصات این گوشی هنوز به طور رسمی توسط شیائومی تایید نشده است، اما برخی از رندرهای مفهومی سه بعدی از این گوشی اکنون به صورت آنلاین منتشر شده اند.

رندرها یک سیستم دوربین کاملاً بازطراحی شده را نشان برای این غول جدید شیائومی می دهند. شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی در آینده جایگزین Mi ۱۱ Ultra شود.

رندرهای مفهومی سه بعدی Xiaomi ۱۲ Ultra توسط پرویز خان با همکاری وب سایت LetsGoDigita به اشتراک گذاشته شده است. طبق این گزارش، گوشی آینده شیائومی دارای ماژول دوربین گرد خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی دارای یک واحد دوربین چهارگانه اصلی در پشت باشد. اگر رندرها درست نشان داده باشند، این تغییر به معنای ارتقاء به تنظیمات دوربین سه گانه عقب مدلی قبلی این شرکت خواهد بود.

ماژول دوربین جدید احتمالاً شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، با یک دوربین فوق عریض و یک دوربین زوم تله فوتو پریسکوپی است. انتظار می‌رود این سنسورها از زوم اپتیکال ۵ برابر، زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری پشتیبانی کنند.

رندرهای اولیه گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

در تصاویر مفهومی منتشر شده از این مدل، دو سنسور اصلی در مرکز و سمت چپ قرار داده شده‌اند و این در حالیست که یک دوربین در بالای بخش دایره شکل نصب شده است. یک فلاش LED سه گانه نیز در پایین دوربین ها قرار گرفته است.

طبق این گزارش، شیائومی ۱۲ اولترا می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز باشد که احتمالاً با صفحه نمایش سوراخ دار عرضه می شود. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داخلی، قفل ۲ بعدی با چهره، بلندگوهای استریو، گواهی IP۶۸ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار شیائومی ۱۲ اولترا هستند. گفته می شود که این گوشی از پردازشگر Qualcomm Snapdragon ۸ بهره خواهد برد. انتظار می رود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز روی این مدل نصب شده باشد.

با این حال، شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی فاش نکرده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha