۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
سرمایه های ملی و انسانی را بیش از این با خودروهای بی کیفیت و گران قیمت، در جاده ها نسوزانید
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

سرمایه های ملی و انسانی را بیش از این با خودروهای بی کیفیت و گران قیمت، در جاده ها نسوزانید

اگر خودرو تولید ملی است، بنزین و جان و سلامت مردم هم تولید ملی است و بیش از این با خودروهای بی کیفیت و گران قیمت، سرمایه های ملی و انسانی مان را در جاده ها نسوزانید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت عبدالعلی رحیمی مظفری در صحن علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴  آذرماه) در نطق میان دستور از سفرها و دیدارهای مردمی رئیس جمهور تشکر کرد و گفت: رئیس جمهور مجازی و از راه دور و پشت شیشه های دودی دوره گذشته را خوب یادمان هست و فراموش نمی‌کنیم آرامش روانی بر عدم توجه کافی به واکسیناسیون وجود نداشت و از دولت بابت تلاش هایش در واکسیناسیون عمومی تشکر می کنیم.

وی افزود: تقاضا داریم به برگرداندن آرامش به بازار بورس توجه جدی شود و قیمت ها و تفاوت قیمت ها از این کوچه به آن کوچه و عدم نظارت کافی بر بازار بیداد می کند؛ حال مردم‌مان خوب نیست و مردم به ویژه اقشار انقلابی بیش از این از دولت سیزدهم انتظار دارند.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت انقلابی می خواهیم سیاست انفعالی دولت پیشین که وزارت خارجه را صرفا وزارت سیاسی خارجی بود تغییر جدی داده و رایزن های اقتصادی قوی، عملیاتی، جهادی و کارآمد به کار گیرد و امتیازهای برده شده برجام نافرجام خسارت محض که برد- برد را به دشمن داده است پس بگیرد یا با استدلال قوی، مهر بطلان همیشگی بر برجام بزند تا تکلیف ملت ایران بر روابط خارجی نسبت به این مکتوبه ای که تاکنون دستاوردی نداشته روشن شود.

رحیمی مظفری یادآور شد: در آستانه ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان هستیم و این روز را به این اقشار زحتمکش تبریک می‌گوییم و از مسئولان می‌خواهیم به مطالبات و مشکلات این قشر توجه جدی کنند؛ سال گذشته مطرح کردم که مظلوم‌ترین قشری که بابت کوچک‌ترین تخلف جریمه می‌شوند این افراد هستند و باید با مسئولان نیز این گونه برخورد شود و اگر تخلفی کردند برخورد شود و البته مانند رانندگان اگر مسئولیت خود را تحویل دیگری می دهند هنگام تحویل کرسی گواهی عدم خلاف در دوره مسئولیت بگیرند تا بدانند مسئول یعنی پاسخگو.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه احساس می شود خودروی ملی به خودروی میلی تبدیل شده است خطاب به مسئولان، تصریح کرد: اگر خودروی ملی افتخار است و صیانت می خواهد بنزین تولید ملی و تولیدکنندگان آن هم در پالایشگاه ستاره خلیج فارس که افتخارش بیش از خودروسازان داخلی بوده نیز افتخار هستند و صیانت می خواهند؛ اگر خودرو تولید ملی است بنزین و جان و سلامت مردم هم تولید ملی است و اگر نمی توانید بیش از این با خودروهای بی کیفیت و گران قیمت، سرمایه های ملی و انسانی ما را در جاده ها نسوزانید.

وی یادآور شد: به دولت تذکر قاطع می دهم که در حفظ سلامت و جان مردم انحصار نکنند و ظرفیت های رشته پزشکی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد؛ چه ایرادی دارد پزشک عمومی نیز مانند فوق لیسانس یا دکترای مهندسی اگر کیفیت کار ندارد و بیمار را راضی نمی کرد به شغل آزاد مشغول شود؟ چرا مردم باید در صف های سه ماهه پزشکان متخصص باشند، این چه ظلمی است؟

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریاد مردم حوزه انتخابیه برای آب بلند است، گفت: کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست و دشت کوار تشنه و دشت سروستان نفت خیز سال ها است منتظر معامله پایاپای پساب نه آب در مقابل نفت است؛ کوار کویر شد.

رحیمی مظفری ادامه داد: چاه کشاورزی را پر می کنیم اما جایگزینی به کشاورز نمی دهیم؛ دامداران دام های باردار خود را می کشند؛ اجازه دهید آنها هم مانند صنعت گران هم دام هایشان را صادر کنند؛ به کسانی که وام صندوق توسعه ملی می دهیم اجازه صادرات دادیم و هر کس از جیبش برای این مردم خرج کرد تاوان بیشتری را داد؛ این چه بی عدالتی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: کشاورزان و  دامداران سالم ترین مولد ما هستند؛ امنیت غذایی کشور را به خطر نیاندازید؛ از وزارت راه به صورت جدی می خواهیم جاده های مرگ حوزه انتخابیه را دریابد؛ از همه ۷۷ خانوار داغداری که طی یک سال گذشته یا فرهنگ سازی نکردیم یا خودروی مناسب ندادیم یا جاده مناسب نساختیم و مرگ عزیزانشان داغدارشان کرد عذرخواهی می کنم و به آنها تسلیت گفته و ابراز همدردی می کنم.

وی یادآور شد: شفاف سازی باید در همه ابعاد و ارکان باشد؛ مملکت با سخنرانی صرفا کسانی که دنبال فالووهای فضای مجازی هستند مدیریت نمی شود البته دست کارشناسان سخنور که راهکار و راه حل می دهند را می بوسیم و قدردانی می کنیم.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha