۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
برخی مدیران ناکارآمد می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کنند
نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس:

برخی مدیران ناکارآمد می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کنند

شرکتی های دانش بنیان مدت ها است در حوزه رمز ارز توانسته اند پلتفرم های داخلی را برای تبدیل ارز دیجیتال فراهم کنند اما برخی می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول در خصوص تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان است که باید هرچه سریع تر پرداخت شود همچنین ضروری است وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی منسجم و حمایتی خود را از کشاورزان سریع تر اعلام کند تا کشاورز بر مبنای نیاز و تقاضای بازار به کشت محصولات مورد نظر اقدام کند.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس ادامه داد: میزان و نحوه توزیع نهادهای کشاورزی همچنان نامتوازن، ناکافی و نامنظم است لذا مشکل دامداران را یکبار برای همیشه حل کنید ضمن آنکه اعتبارات حمایتی و اشتغال زایی دامپروری و آبیاری نوین بسیار محدود است و با ادامه این شیوه و رویه هیچ تحولی صورت نخواهد گرفت.

وی با تذکر به وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای کشور، افزود: منوط کردن تمدید پروانه های بهره برداری چاه های آب کشاورزان و نصب کنتور هوشمند و تحمیل هزینه های آن به کشاورزان ظلمی مضاعف در حق آنان است.

محمدصالحی با تذکر به وزیر ارتباطات ادامه داد: متاسفانه طرح فیبر نوری پشت کوه دوم فریدون شهر نیمه تمام رها شده و در شهرستان های حوزه انتخابیه نارسایی در زیر ساخت اینترنت عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی اظهار کرد: شرکتی های دانش بنیان و خلاق مدت ها است در حوزه رمز ارز توانسته اند پلتفرم های داخلی را برای تبدیل ارز دیجیتال فراهم کنند اما برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کرده و آن ها را به سمت پلتفرم های خارجی سوق دهند لذا از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می خواهیم ضمن توقف فشار بر مجموعه های داخلی نسبت به سامان دهی دقیق پلتفرم های رمز ارز و تقویت آن ها اقدام کنند.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha