۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
سیلاب ۱۲۳۰ میلیارد تومان خسارت به جنوب استان کرمان وارد کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:

سیلاب ۱۲۳۰ میلیارد تومان خسارت به جنوب استان کرمان وارد کرد

کرمان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان میزان خسارت وارده در اثر سیلاب فروردین ماه جاری به جنوب استان کرمان را هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید سعیدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب در جنوب استان کرمان اظهار داشت: هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان میزان خسارت سیلاب در سوم و چهارم فروردین در جنوب استان کرمان است.

وی در ادامه افزود: سیلاب به بخش های کشاورزی، آب و برق، راه، مدارس، زیربنایی، تاسیسات شهری و روستایی، معابر خسارت وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان عنوان کرد: با توجه به اینکه بلوار ورودی شهر زهکلوت فاقد هرگونه پل و کانال عبور آب است، مقرر شد شهرداری مسیر عبور را از بالادست تا دو ماه آینده آزاد کند.

سعیدی با اشاره به اینکه به ۳۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد که دچار خسارت شده اند از سوی کمیته امداد کمک های معیشتی داده می شود، افزود: خسارت های بخش کشاورزی برآورد شده و بعد از ابلاغ اعتبارات جهاد کشاورزی کارها را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به برخورد جدی با هرگونه ساخت و سازها در حریم رودخانه ها، عنوان کرد: برای این منظور مقرر شد فرمانداری رودبارجنوب یک طرح کارشناسی آماده کند.

کد خبر: ۱۲٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha