۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
چرا چاپ پرچم هنوز هم محبوب است؟

چرا چاپ پرچم هنوز هم محبوب است؟

پرچم معمولا از پارچه ای تشکیل شده که نشان یک کشور مستقل، جامعه، سازمان، نیروی مسلح، اداره یا یک فرد است.

به گزارش بازار، پرچم معمولا از پارچه ای تشکیل شده که نشان یک کشور مستقل، جامعه، سازمان، نیروی مسلح، اداره یا یک فرد است. پرچم معمولا به شکل مستطیلی چاپ و از کنار به یک میله وصل می شود. بیشترین هدف از چاپ پرچم‌، استفاده در در راهپیمایی های ملی، تظاهرات و دیدارهای سیاسی است اما کاربردهای دیگری هم وجود دارد.

میز پذیرش یک هتل بین المللی معمولا با پرچم رومیزی چندین کشور پر شده که به معنی استقبال از مردم تمام کشورها است. در مدارس برای امور آموزشی از پرچم استفاده می کنند و سفارت خانه ها هم همیشه یک پرچم افراشته دارند که از فاصله دور قابل مشاهده است. هدف شما از چاپ پرچم هر کدام باشد، دنیای پرچم می تواند بهترین خدمات را دراختیارتان بگذارد.

آیا پرچم‌های تبلیغاتی را می‌شناسید؟

پرچم‌ها به‌عنوان نماد یک کشور یا سازمان ظاهری یکسان دارند، اما با در نظر گرفتن کاربرد، در ابعاد و جنس های مختلف چاپ می شوند. استفاده تبلیغاتی یکی از کاربردهای پرچم است. این گروه پرچم به راحتی قابل مشاهده هستند و در اندازه ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. پرچم تبلیغاتی طیف وسیعی از پرچم رومیزی تا پرچم ساحلی را شامل می شود.

طراحی این پرچم ها براساس رویداد و محیط مورد نیاز انجام می شود اما بیشترین کاربرد آنها در کمپین های تبلیغاتی است. ویژگی های این پرچم، حمل آن را راحت می کند که به کارایی بیشتر منجر می شود. این پرچم ها با توجه به جنس آن می تواند در محیط باز هم ماندگار باشد و با این روش آتش کمپین را همیشه روشن نگه‌ دارد.

چرا چاپ پرچم هنوز هم محبوب است؟

طراحی پرچم با توجه به شعار شما انجام می شود

کدام نوع پرچم برای هدف من ایده آل است؟

چاپ اختصاصی پرچم آن را برای نصب در هر محلی که مد نظر دارید مناسب می کند. پرچم بازویی برای نصب روی میله های پرچم طراحی شده‌ است. همچنین پرچم های ساحلی برای استفاده در نمایشگاه ها، رویدادها و همچنین در ساحل و منطقه عابر پیاده محبوب هستند. پرچم های پنجره ای هم که توسط سیستم آلومینیومی و مکنده باز و بسته می شوند برای ویترین مغازه ها عالی هستند.

خرید پرچم رومیزی هم بهترین انتخاب در رویدادها یا نمایشگاه هایی است که می خواهید لوگوی خود را به‌ روشی نامحسوس نمایش دهید. با این پرچم های کوچک می توانید مطمئن باشید که به شما بی توجهی نمی شود. پرچم رومیزی انتخابی هوشمندانه‌ و حرفه ای است که شما را به مشتری های بیشتری معرفی می کند.

چرا باید از پرچم های رومیزی استفاده کنیم؟

حتما شما هم این پرچم ها را دیده اید: کوچک، با رنگ های سرزنده انگار می خواهند تمام زیبایی کشورشان را در ابعادی کوچک به نمایش بگذارند. چون این پرچم ها فضای کمی را اشغال می کنند، حمل آنها بسیار راحت است و هرگز در یافتن فضایی برای قرار دادن آنها دچار مشکل نمی شوید. پرچم های رومیزی هم با متن و تصاویر دلخواه شما قابل چاپ هستند.

یک پرچم سبک و براق با طرح عمودی را ترجیح می دهید یا می خواهید پرچم شرکتتان طرحی متین با شکل افقی باشد؟ طراحی پرچم ها با  در نظر گرفتن سبک منحصر به فرد شرکتتان تنظیم می شوند و لازم نیست نگران شباهت آن با اهداف خود باشید. با تشکر از فناوری پیشرفته ای که در اختیار داریم، سفارش و چاپ پرچم های رومیزی شخصی به کاری آسان تبدیل شده است.

چرا چاپ پرچم هنوز هم محبوب است؟

پرچم های رومیزی سخنگوی تبلیغاتی شما هستند

پرچم رومیزی چگونه شرکت شما را تبلیغ می کند؟

پرچم رومیزی خود را در نمایشگاه بر غرفه خود می گذارید، البته! اما این روش زیادی آسان و تکراری نیست؟ راه های خلاقانه بیشتری وجود دارد که با استفاده از پرچم رومیزی، شرکت شما را در کانون توجه می گذارد. آیا با همکاران خود برای شام در رستوران قرار ملاقات دارید؟ از قبل پرچم رومیزی شرکت را در اختیار رستوران بگذارید تا آن را کنار تابلوی «رزرو شده» قرار دهند.

یک پرچم رومیزی که آرم شما را دارد روی میز پذیرش شرکت خود قرار دهید. قرار است در یک کنفرانس سخنرانی کنید؟ وجود یک پرچم رومیزی شخصی احتمالاً بیشتر از سخنانی که می زنید اعتبار و صلاحیت شرکتتان را به نمایش می گذارد. با وجود تمام این استفاده ها، بهتر است هرچه زودتر به چاپ پرچم رومیزی اقدام کنید، چون نمی دانید چه زمانی به آنها نیاز دارید!

تکنیک های چاپ پرچم که امروز استفاده می شوند

سه نوع تکنیک چاپ برای چاپ پرچم وجود دارد: چاپ روی صفحه (توسط ماشین یا دست)، انتقال حرارت و چاپ دیجیتال (دستگاه چاپ تصویر دیجیتال).

پرچم های سفارشی با چاپ صفحه: رنگ‌های روشن و زنده به شما تحویل می دهد اما برای طرح های پیچیده مناسب نیست. اگر نیاز به چاپ پرچم در تعداد بالا دارید این روش گزینه بهتری است. نتیجه چاپ توجه همه را جلب می کند. از رنگ های PMS (Pantone) استفاده می شود و بهترین ویژگی آن، عدم وجود حداقل برای تعداد سفارش است.

روش‌های چاپ مناسب طرح های پیچیده

پرچم های سفارشی با چاپ دیجیتال: این نوع چاپ با استفاده از فناوری پیشرفته نتیجه ای واضح، چشمگیر و در زمانی کم به شما تحویل می دهد. در صورتی که قرار است پرچم طرحی پیچیده داشته باشد یا کیفیت عکس مورد نظرتان بالا است، استفاده از این روش را پیشنهاد می کنیم. برای سفارش مقادیر کم ایده آل است و می توانید با سفارش پرچم آنلاین از هزینه های خود کم کنید.

پرچم های سفارشی با انتقال حرارت: یک فناوری چاپ ویژه که می تواند پرتره، منظره یا هر تصویر دیگری را روی کاغذ چاپ سابلیمیشن چاپ و سپس تا دمای مشخصی گرم کند. در این مرحله تصویر روی کاغذ با رنگی زنده و چشم نواز به مواد پارچه نساجی منتقل می شود. طرح های پیچیده و عکس هایی با کیفیت بالا هم در این روش به خوبی چاپ می شوند. همچنین مانعی برای سفارش در تعداد کم نیست.

پاسخ به سوالات پرتکرار درباره چاپ پرچم

کدام روش چاپ پرچم را انتخاب کنم؟

اگر به تعداد کمی پرچم نیاز دارید چاپ دیجیتال گزینه شماست. اما در صورت نیاز به تعداد بالا از روش چاپ صفحه استفاده کنید. پیچیده بودن طراحی هم موضوع را تغییر می دهد، چون ممکن است چاپ دیجیتال تنها راه باشد. زمان سفارش پرچم آنلاین در سایت دنیای پرچم می توانید روش مناسب خود را مشخص کنید.

اندازه استاندارد پرچم چیست؟

ابعاد پرچم کاملا به انتخاب و مورد استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال پرچم های خیابانی می توانند 150 در 90 سانتی متر باشند. پرچم های بنر معمولا 100 در 300 سانتی متر هستند و پرچم های ساحلی در ابعاد 65×315 سانتی متر تولید می شوند.

چگونه پرچم های خود را در طول زمان حفظ کنم؟

چاپ پرچم با مواد معمولی، آن را در مقابل شرایط آب و هوایی دشوار آسیب پذیر می کند. پس ابتدا در جنس موادی که برای چاپ اختصاصی پرچم شما تهیه می شود دقت کنید. در مرحله بعد، پرچم های کسب و کار خود را مانند لباس های پشمی بشویید تا رنگ آن حفظ شود.

پرچم چاپ شده را مرطوب نگه‌ ندارید، چون می تواند باعث محو شدن رنگ ها شود. همچنین از قرار دادن پرچم های ساحلی در نزدیک سطوح ناهموار، کابل ها یا شاخه های درختان خودداری کنید. پرچم های چاپ شده توسط دنیای پرچم همگی از کیفیت بالا برخوردار هستند و در صورت رعایت نکات گفته، می توانند مدتی طولانی برای شما کار کنند.

کد خبر: ۱۲۳٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha