۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
ارز دیجیتال شیبا در مسیر صعودی ۳۵ درصدی| احتمال صعودی شدن بازار تا پایان کریسمس
متعاقب بهبود بازار سهام اروپا و آمریکا انجام می‌گیرد؛

ارز دیجیتال شیبا در مسیر صعودی ۳۵ درصدی| احتمال صعودی شدن بازار تا پایان کریسمس

با بهبود بازار سهام در اروپا و آمریکا، بازارهای ارزهای دیجیتال نیز طی روزهای اخیر جانی تازه گرفته که می تواند آغازگر روند افزایش ۳۵ درصدی قیمت برای شیبا باشد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال «شیبا اینو» در حال حاضر بین یک بازه متغیر ۱۶ درصدی معامله می شود و به نظر می رسد  قیمت به دنبال جهت یابی است و نه خریداران و نه فروشندگان هیچ حرکت بزرگی را انجام نمی دهند.

همانطور که بازارهای سهام بیشتر به سمت سود حرکت می کنند، انتظار داشته باشید که این موضوع به سمت ارزهای دیجیتال نیز سرایت کند و به عنوان یک کاتالیزور برای شکست به سمت روند صعودی عمل کرده و قیمت را بالاتر از خط بالایی قرار دهد که در حال حاضر قیمت را محدود می کند. پس از چنین شکستی، انتظار داشته باشید که گاوها سود تخمینی خود را در سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی و قیمت ۰.۰۰۰۰۴۴۹۰ دلار هدف قرار دهند.

شیبا اینو در انتظار افزایش ۳۵ درصدی قیمت!
قیمت شیبا اینو از هفته گذشته کاهش یافته است؛ چراکه سرمایه گذاران خود را در مسیر آینده سردرگم می بینند. بسیاری از ریسک‌های بازارهای مالی اکنون در افق تصمیم‌گیری‌های زیاد و متنوع درباره تعیین نرخ سود از سوی برجسته‌ترین بانک‌های مرکزی در این هفته و برخی عدم قطعیت‌های معلق در مورد انواع سویه های کرونا در افق نهفته است.

روز دوشنبه، بازارهای سهام اروپا هفته را با رنگ سبز آغاز کردند و در ساعات اولیه معاملات، شاخص های آمریکا نیز با رنگ سبز قیمت گذاری شد. این احساس مثبت در بازار می‌تواند عاملی برای ایجاد رویدادی باشد که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال منتظررخ دادن آن تا اواخر کریسمس هستند. 

SHIB/USD daily chart

قیمت شیبا می تواند شاهد تلاش گاوها برای غلبه بر خط قرمز نزولی باشد که از یک دسامبر آغاز شده و جان گرفتن مجدد قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، تقریبا شک و تردیدها در مورد حرکت احتمالی قیمت به سمت روند نزولی را رد کرد.

یک پیشرفت قیمت چشمگیر، سرنخی برای سرمایه‌گذاران حاشیه‌ای برای پیوستن به این رالی خواهد بود. اگر اینطور باشد، و از آنجایی که حجم خرید شاهد افزایش قابل توجهی است، انتظار داشته باشید که رالی بعدی قیمت شیبا به سرعت به سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۴۴۹۰ دلار برسد.

زمانی که قیمت به این سطح رسید، با شروع کاهش نقدینگی در پایان سال، افزایش قیمت شیبا برای سرمایه گذاران دشوارتر خواهد شد. اگر اکثر بانک‌های مرکزی سیاست‌های پولی سست خود را ادامه دهند، انتظار افزایش اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشید که جرقه دیگری را به سمت سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۵۶۹۰ دلار برای شیبا ایجاد کند. 

از سوی دیگر، اگر بانک‌های مرکزی در خصوص محدودیت های بازار ارزهای دیجیتال تندتر رفتار کنند، انتظار کاهش سریع قیمت را داشته باشید؛ چراکه سرمایه‌گذاران از پوزیشن های خود نقد یا لیکویید خواهند شد، که این امر باعث فروش به سمت سطح حمایت ماهانه S۲ در ۰.۰۰۰۰۱۲۶۰ دلار و ضرر احتمالی ۶۰ درصدی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد باقریه BG ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      7 1
      به امید خدا که تا یکی دوماه اینده بتونیم دوبرابر برداشت کنیم