۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت کاردانو طی روزهای آتی
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت کاردانو طی روزهای آتی

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی روزهای اخیر استخرهای نقدینگی ایجاد کرده است که احتمالاً به افزایش قیمت آن طی روزهای آینده کمک شایانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد محتمل‌ترین جهت قیمت برای این ارز صعودی باشد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی روزهای اخیر استخرهای نقدینگی ایجاد کرده است که احتمالاً به افزایش قیمت آن طی روزهای آینده کمک شایانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد محتمل‌ترین جهت قیمت برای ADA صعودی باشد.

قیمت کاردانو برای جمع آوری نقدینگی توقف خرید
قیمت Cardano در تاریخ ۲ دسامبر دو برابر شد و به ۱.۷۵ دلار رسیده و پس از آن با ۳۲ درصد کاهش به ۱.۱۳ دلار کاهش یافت. چند روز بعد، بار دیگر ADA با دو برابر کاهش قیمت به ۱.۱۳ دلار رسید. با این حال، اصلاح اخیر صعودی احتمالاً زمینه را برای تداوم روند صعودی آینده فراهم می کند.

ADA/USDT 4-hour chart

جهش از سطح حمایت ۱.۲۶ دلار که نوسان جدیدی را بالای ۱.۴۷ دلار ایجاد می کند، شروع یک روند صعودی را تأیید می کند. در این سناریو، قیمت کاردانو با سطح مقاومت ۱.۶۰ دلار مواجه خواهد شد.  

این حرکت مسیر را برای جمع‌آوری نقدینگی توقف خرید بالاتر از مانع ۱.۷۵ دلاری باز می‌کند. در مجموع بقه نظر می رسد با تایید این روند صعودی، قیمت کاردانو تا ۳۸ درصد افزایش خواهد داشت.

افزایش اخیر میانگین اندازه تراکنش از ۲۳,۸۷۷ دلار به ۸۳,۷۰۴ دلار نشانگر حمایت از چشم انداز صعودی قیمت کاردانو است. این افزایش ۲۵۰ درصدی در اندازه نقل و انتقال نشان می دهد که سرمایه گذاران به قیمت ADA در سطوح فعلی علاقه مند هستند و به طور فعال بر روی این ارز سرمایه گذاری میکنند. 

ADA average transaction size


علاوه بر این، مدل  (GIOM) یکی دیگر از عوامل مؤثر در صعودی بودن کاردانو است و نشان می دهد که ADA با مقاومت قریب الوقوع کمی روبرو خواهد شد.

باید بدانیم که طی روزهای اخیر، دو خوشه قابل توجه سرمایه گذاران زیر آب با قیمت های ۱.۴۲ و ۱.۶۰ دلار در حال ظاهر شدن هستند. در اینجا، تقریباً ۳۸۱۰۰۰ و ۴۴۱۰۰۰ آدرس به ترتیب نزدیک به ۴.۳۲ میلیارد و ۵.۲۵ میلیارد توکن ADA خریداری کردند.

بنابراین، افزایش فشار خرید که قیمت کاردانو را به سمت این خوشه‌ها سوق می‌دهد، احتمالاً با شتاب فروش از سوی دارندگانی که سعی در شکستن قیمت دارند، مواجه خواهد شد. از این رو، گاوهای بازار ADA باید این دو سطح مقاومت را پشت سر گذاشته تا به قیمت ۱.۷۵ دلار برسند.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha