۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
با تقویت مرزها مانع از ورود امیکرون به کشور شویم
وزیر کشور:

با تقویت مرزها مانع از ورود امیکرون به کشور شویم

وحیدی، وزیر کشور گفت: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در مرزهای کشور و پایش و رصد ورودی مرزهای کشور مانع از ورود ویروس جدید کرونا به کشور شویم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در بیست و نهمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه مهم‌ترین نگرانی در شرایط کنونی جلوگیری از ورود سویه جدید امیکرون کرونا به کشور است؛ گفت: باید با تمام ظرفیت‌ها به خصوص در قسمت مبادی مرزهای کشور نظارت‌های لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: بر اساس برخی گزارش‌ها سویه امیکرون در کشورهای همسایه مشاهده و برای همین باید مراتب دقت و حساسیت را در این زمینه داشته باشیم.

وزیر کشور افزود: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در استان‌های مرزی، به نحو مؤثر و مطلوب‌تری ورود سویه جدید بیماری را به کشور کنترل کنیم.

وحیدی با اشاره به تزریق واکسن گفت: کمیته اطلاع رسانی باید مفهوم ضرورت تزریق واکسن را به صورت دقیق برای مردم روشن کند و اینکه این کار با هدف حفظ سلامت عمومی مردم کشورمان صورت گیرد.

وزیر کشور بیان کرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم و باید با تزریق به موقع واکسن و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مهار کامل بیماری در کشور کمک کنیم.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha