۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
برترین گروه های بورسی در معاملات امروز را بشناسید

برترین گروه های بورسی در معاملات امروز را بشناسید

برای به دست آوردن وضعیت بازار سرمایه، بازار از امروز گزارشی از بهترین گروه های بورسی را منتشر می کند.

وحید بلالی؛ خبرگزاری بازار_ برای به دست آوردن وضعیت بازار سرمایه، بازار از امروز گزارشی از بهترین گروه های صنعتی منتشر می کند، ۱۰ گروه برتر بورسی در معاملات شنبه به شرح زیر است:

گروه شیمیایی امروز بهترین گروه بورسی در معاملات بود، ارزش معاملات این گروه به عدد ۵,۹۵۱.۵۴۴  میلیون ریال رسید و تعداد معاملات این گروه عدد ۱۰۳,۹۴۸  بود، گروه بانکی دومین گروه موفق بورسی در معاملات شنبه بوده و ارزش معاملات این گروه به عدد ۴,۹۸۶.۳۲۵  میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات آن به عدد ۹۵,۲۹۰ رسید.

سومین گروه موفق بورسی در معاملات شنبه گروه فرآورده های نفتی بود، رشد قیمت نفت در بازار جهانی مهمترین عامل صعود این گروه بود، ارزش معاملات در این گروه به عدد ۴,۸۲۲.۹۸۸ میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات آن به عدد ۵۷,۶۱۰ رسید. چهارمین گروه موفق بورسی گروه غذایی به جز قند بوده و ارزش معاملات در این گروه به عدد ۴,۱۰۴.۶۰۸ میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات نیز عدد ۱۰۴,۰۱۴ است.

پنجمین گروه موفق بورسی فلزات اساسی بوده و وضعیت امروز فلزات جهانی باعث رشد آن شده و ارزش معاملات این گروه به عدد ۳,۳۹۴.۶۶۱  میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات نیز ۶۵,۵۱۰ است، به مانند هفته های گذشته دارویی ها در بین ۱۰ گروه برتر بورسی قرار دارند، ارزش معاملات این گروه به عدد ۲,۸۷۴.۰۶۸  میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات نیز عدد ۶۹,۵۱۳ بود.

هفتمین گروه برتر بورس در شنبه متعلق به کانه فلزی بود، ارزش معاملات این گروه عدد ۲,۳۰۶.۹۸۱ میلیون ریال بوده و تعداد معاملات نیز به عدد ۲۸,۹۵۹ رسید، سیمانی ها هشتمین گروه موفق بورسی بوده و ارزش معاملات آنها به عدد ۲,۱۱۸.۹۴۴ میلیون رسید و تعداد معاملات نیز ۴۰,۱۷۹ بود، نهمین گروه موفق بورسی در معاملات امروز متعلق به خودرویی ها بوده که ارزش معاملات آن به عدد ۱,۶۵۳.۰۵۸  میلیون رسیده و تعداد معاملات در آن نیز به عدد ۴۳,۰۵۰ رسید.

دهمین گروه برتر موفق بورسی در معاملات شنبه به گروه سرمایه گذاری ها اختصاص داشت، ارزش معاملات این گروه به عدد ۱,۳۹۸.۶۱۳ میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات نیز در آن به ۳۲,۲۰۴ رسید.

کد خبر: ۱۲٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha