۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
زنجان ۱۵ هزار کارگاه تولیدی فعال دارد
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

زنجان ۱۵ هزار کارگاه تولیدی فعال دارد

زنجان - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال در استان را ۱۵ هزار و ۷۶ بای اعلام کرد و گفت: یکی از رویکردهای اصلی تامین‌اجتماعی، کمک به بهبود روند تولید در استان است.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار،به بیمه شدگان اجباری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون چهار هزار و ۱۸۰ نفر به بیمه شده اجباری در استان زنجان اضافه شدند.

وی اظهار کرد: در طول ۶۰ سال گذشته در استان زنجان این تعداد بیمه شده اجباری بی سابقه است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از سال گذشته تا به امسال تنها ۳۵ نفر بیمه بیکاری در استان دریافت می کنند که این آمار در کشور بی نظیر است و این مهم نشان می دهد واحدهای تولیدی در استان با ظرفیت خوبی کار می کنند. 

علیاری ابراز کرد: روند عرصه تولید در زنجان بهبود یافته و تعداد کارگاه‌های فعال استان طی سالجاری نسبت به سال گذشته بیش از هشت درصد رشد داشته است. 

وی تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال در استان زنجان  را ۱۵ هزار و ۷۶ باب اعلام کرد و گفت: یکی از رویکردهای اصلی تامین‌اجتماعی، کمک به بهبود روند تولید است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی زنجان، گفت: در استان بیش از دو هزار و ۲۰۵ کارگاه شامل طرح بخشودگی شده و میزان بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان نیز ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

علیاری میزان بیمه تقسط شده در زنجان را  بیش از ۶۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر هشت هزار و ۲۰۰ نفر در استان شاغل شده‌اند.

کد خبر: ۱٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha