۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
قطع دست دلالان هدف اصلی «سامانه بازرگام» است
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس:

قطع دست دلالان هدف اصلی «سامانه بازرگام» است

مهمترین نقش و هدف سامانه بازرگام حذف و قطع دست واسطه‌ها و دلالان است و افزایش تعداد اقلام توزیع شده توسط سامانه بازرگام در آینده می‌تواند نقش بسیار زیادی در زمینه کاهش قیمت محصولات داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد سامانه بازرگام در زمینه توزیع برخی اقلام مورد نیاز مردم، گفت: سامانه بازرگام یکی از ابتکارات وزارت جهادکشاورزی است  که در آن سازمان تعاونی روستایی اقدام به توزیع گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر می‌کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جریان شیوع ویروس کرونا خریدهای اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده است، ادامه داد: خوشبختانه سامانه بازرگام و توزیع اینترنتی برخی از اقلام مورد نیاز مردم در کلان شهرها مورد توجه قرار گرفته شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین نقش و هدف سامانه بازرگام حذف و قطع دست واسطه‌ها و دلالان است، عنوان کرد: افزایش تعداد اقلام توزیع شده توسط سامانه بازرگام در آینده می‌تواند نقش بسیار زیادی در زمینه کاهش قیمت محصولات داشته باشد و مردم اقلام را با صرف هزینه کمتری در اختیار بگیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر محصولی مانند خیار با قیمت ۴ هزار تومان در جیرفت از کشاورزان خریداری شده اما با قیمت ۱۶ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود توسعه سامانه بازرگام از چنین دلالی‌هایی جلوگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۲۳٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha