۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در استان بوشهر پرداخت شد
مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر:

۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر- مصطفی‌پور مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت ۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در استان بوشهر توسط این بانک خبر داد.

کرامت‌الله مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توانمند سازی و تقویت توان اقتصادی مردم و تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی تشکیل شده و اقدامات مهمی در سطح کشور و استان بوشهر انجام داده دست.

وی افزود: ۱۲ شعبه مستقل در استان بوشهر داریم که خدمات بانکی و تسهیلاتی به جامعه هدف ارائه داده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان بوشهر از پرداخت ۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این میزان تسهیلات به ۲۰۰ هزار متقاضی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر پرداخت شده است.

مصطفی‌پور اضافه کرد: این تسهیلات در راستای حمایت از اشتغال خانگی و همچنین حمایت از قشر ضعیف جامعه پرداخت شده و همچنین در بحث کارآفرینی و تولید نیز کمک‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک بدون کاغذ است گفت: این بانک در ارائه خدمات الکترونیک برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، گامی مهم در تسریع فرآیند خدمات‌رسانی به جامعه هدف از طریق حذف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست با حذف مراجعات حضوری و ارائه تمامی خدمات به صورت آنلاین انجام داده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان بوشهر ابراز داشت: در عمل به مسئولیت اجتماعی خود از تمام ابزار موجود بهره می‌بریم و در خدمات‌رسانی به افراد مستحق و کمتر برخوردار نیز نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

کد خبر: ۱۲۳٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha