۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
پرداخت ۶ هزار میلیارد تسهیلات در گلستان| ۱۲ هزار میلیارد سودآوری داشتیم
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستان خبرداد؛

پرداخت ۶ هزار میلیارد تسهیلات در گلستان| ۱۲ هزار میلیارد سودآوری داشتیم

گرگان- مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان از پرداخت شش هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه در قالب ۱۸ هزار فقره وام از ابتدای سال تاکنون در شعب بانک مهر استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار سید مصطفی صالحی، ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۸۶ با مشارکت ۱۰ بانک بزرگ کشور تاسیس شد و هم اکنون ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان افزود: الگوی بانکداری اسلامی، تقویت توان اقتصادی کشور، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ازدواج و غیره از جمله فعالیت‌های این بانک است.

وی بیان کرد: از سال ۹۵ منابع بانکی در شعب گلستان ۱۲ برابر شده و به ۱۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.

صالحی اضافه کرد: ۱۸۰ هزار نفر در گلستان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کرده و از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار فقره تسهیلات به مبلغ شش هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون ۷.۵ درصد رشد پرداخت تسهیلات داشتیم و نسبت مطالبات به مصارف زیر یک درصد است که در مجموعه نظام بانکی بی‌سابقه است.

وی گفت: در سال ۹۴ سودآوری بانک دو هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال بوده که هم اکنون به ۱۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

صالحی با بیان این که در سرفصل های اشتغال زایی، دانشگاهی، صنعت، مسکن، حمایت از کالاها و خدمات ایرانی تسهیلات پرداخت می شود، افزود: در گلستان در طرح بیمه دانا از سال ۹۵ تا کنون بیش از ۸۲ هزار فقره تسهیلات به مبلغ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان اضافه کرد: همچنین ۱۳ هزار و ۴۶۰ فقره تسهیلات به مبلغ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در قالب ۶ هزار و ۹۷۰ فقره وام از سال ۹۵ تاکنون پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه مسئولیت اجتماعی هم بانک از محل جرائم دیرکرد اقداماتی از قبیل احداث واحد مسکونی برای سیل‌زدگان، توسعه اشتغال روستایی، بیمه حوادث منازل روستایی، تسهیلات توانمندسازی و اشتغال پایدار و سایر اقدامات عام المنفعه و همچنین خرید تجهیزات و کالاهای پزشکی در زمان کرونا را انجام داده است.

به گفته صالحی در زمان کرونا از محل جرایم دیرکرد ۴۶۶ قلم اقلام بهداشتی به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان خریداری و به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی استان تحویل داده شد.

وی بیان کرد: ۱۷ شعبه در استان فعال بوده و به زودی یک شعبه در گالیکش افتتاح خواهد شد که در مجموع شعب ۸۸ نیرو مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha