۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
سند ملی آمایش سرزمین اجرایی شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سند ملی آمایش سرزمین اجرایی شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، گفت: مجمع تشخیص مصلحت باید سیاست‌های کلی نظام را ارائه می‌کرد و پیش‌بینی می‌شود که برنامه ششم توسعه یک سال تمدید شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور علی‌زینی‌وند استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: نشست مجمع نمایندگان استان کرمان در مورد سند ملی آمایش سرزمینی در تهران برگزار شود.

نماینده مردم کرمان در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس شورای اسلامی می‌آید و مجلس عملاً درگیر لایحه بودجه می‌شود گفت: تدوین برنامه هفتم توسعه باید انجام شود اما گلایه داریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید سیاست‌های کلی نظام را ارائه کند که بر اساس آن برنامه هفتم توسعه بسته شود افزود: پیش‌بینی ما است که برنامه ششم توسعه یک سال تمدید شده تا برنامه هفتم توسعه تصویب شود.

وی با بیان اینکه در سند ملی آمایش سرزمین، دستگاه‌های استان باید درگیر شده و این سند اجرایی شود گفت: بهتر است در همایش یک روزه این سند به‌طور کامل برای مدیران استان مطرح شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

کد خبر: ۱۲۳٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha