۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
استانداری خراسان شمالی سریعتر پروژه بیمارستان آشخانه را به اتمام برساند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

استانداری خراسان شمالی سریعتر پروژه بیمارستان آشخانه را به اتمام برساند

بجنورد- نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: حوزه عمرانی استانداری بهتر است به جای دستور توقف پروژه بیمارستان آشخانه، مشکل را حل کند و به دنبال اتمام این پروژه باشد.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار؛ با انتقاد از قفل پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه اظهار داشت: پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت دارای ردیف اعتباری بوده و اعتبار آن در حال جذب است اما طی چند ماه گذشته توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری متوقف شده و عدم اجرای پروژه بیمارستان آشخانه سبب ایجاد خسارت به مردم شده است.

وی با بیان اینکه در دولت آیت الله رئیسی هیچ پروژه‌ای نباید  متوقف بماند، افزود: اگر مشکلی متوجه پیمانکار یا موضوعات این چنینی است باید به دنبال رفع کردن آن بود نه اینکه پروژه را به تعطیلی کشاند، اکنون چه کسی پاسخگوی افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های اجرای این پروژه است؟

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها جلسات و پیگیری‌های حضوری از استان و تهران نیز انجام شد و امیدواریم تسریع در ادامه عملیات پروژه، تاخیر را جبران کند.

وحیدی ادامه داد:  نیاز است وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز پیگیر  پیش‌بینی و انجام مقدمات لازم در جذب و تامین نیروی انسانی این بیمارستان و بیمارستان راز و جرگلان باشند.

کد خبر: ۱۲۳٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha