۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین، علی اصغر حاجی محمدی در این باره اظهار کرد: مجموعه فعالیت های اقتصادی در بخش کشاورزی یکی از شاخص های عمده و تعیین کننده در اقتصاد کلان کشور است.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خاطر نشان کرد: استان و دشت آن نیز سال‌ها است که به عنوان یک قطب مهم کشاورزی و الگویی برای توسعه پایدار کشاورزی به شمار می آید و با توجه به تنوع محصولات مختلف کشاورزی توانسته است بسیاری از نیازهای اساسی مردم استان و کشور را تأمین کند.

وی افزود:دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از ۲۳ لغایت ۲۶ آذر ماه به مدت چهار روز با حضور ۵۲ مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، سمنان، کردستان و کرمانشاه محصولات و تولیدات خود را در زمینه های ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستم های نوین آبیاری، نهال و نهاده، کود و سم، بذر و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی افزود: همچنین کارگاه های آموزشی با محوریت کشاورزی نوین، از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه به مدت سه روز در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق در سالن آمفی تئاتر محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در پایان یادآور شد: دوازدهمیم نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در مدت برگزاری از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در انتهای بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جنب صدا و سیما برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha