۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
خط تولید کاغذ تحریر و روزنامه در مازندران فعال می شود
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا:

خط تولید کاغذ تحریر و روزنامه در مازندران فعال می شود

ساری- مدیرعامل هلدینگ آینده پویا ارزش دارایی شرکت چوب و کاغذ استان را ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: خط کاغذ تحریر و روزنامه در چوب و کاغذ مازندران فعال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین پناهیان بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران به ارزش ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: برای حرکت کردن چرخ های صنایع چوب و کاغذ استان مازندران تلاش های زیادی صورت گرفته تا مشکلی برای کارگران ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه سوداگرانه نمی توان چنین شرکت بزرگی را اداره کرد و چاره ای جز تعدیل نیرو نخواهیم داشت، گفت: وقتی وارد کننده با ارز دولتی چهار هزار و ۲۰۰ تومان کاغذ وارد کند، چوب و کاغذ نمی تواند با بازار داخل رقابت کند از این رو نیازمند فعال کردن خط یک آن هستیم.

پناهیان یادآور شد: امروز با دلار ۳۰ هزار تومانی کسی نمی تواند خط شماره یک را راه اندازی کند و باید طرح های توسعه زنجیره ارزش را فعال کنیم.

امید نیک نژاد مدیرعامل جدید چوب و کاغذ مازندارن نیز با اشاره به اهمیت چوب و کاغذ برای مردم استان گفت: حرکت به سمت تولید کاغذ تحریر و روزنامه جزو برنامه های این شرکت است زیرا تمرکز بر فلوتینگ مثل آن است که از بنز برای حمل بار استفاده کنیم.

وی چوب و کاغذ را متعلق به همه فرزندان و دانش آموزان ایران دانست که منتظر کتاب های درسی خود هستند تا به دستشان برسد.

صفری رئیس هیات مدیره شرکت چوب و کاغذ مازندران نیز با اشاره به شکست رکورد تولید طی دوبار در یکسال اخیر گفت: رکورد تولید در آبان ماه امسال نیز شکسته شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      خداحافظ جنگلهای هیرکانی