۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
سوءمدیریت بیش از تحریم ها در بروز مشکلات کشور نقش دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سوءمدیریت بیش از تحریم ها در بروز مشکلات کشور نقش دارد

حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بی نظمی مدیریتی و ضعف عملکردها از گذشته تاکنون باعث مشکلاتی در حوزه های مختلف شده و نباید همه چیز را به برجام گره زد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس اظهار داشت: برجام و به دنبال آن تحریم ها بخشی از مشکلات کشور را رقم زده است وشاید تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم است.

وی افزود:اعتقاد داریم اگر به توان داخلی و ظرفیت های ملی توجه شود و از امکانات بومی استفاده کنیم می توانیم از تحریم هایی سخت تر و شدید تر هم عبور کنیم و اگر تا امروز این سیاست را در پیش گرفته بودیم  وضعیت ما به مراتب مطلوب تربود.

حیدری تصریح کرد: تحریم و مذاکرات نباید توجیهی برای مدیران ناتوان و ضعیف شود در حالی که توان داخلی کشور در شرایطی است که می توان معیشت مردم و نظامات اداری را با مدیریت درست  اصلاح کرد، باید یادبگیریم موضوع مذاکرات خارجی را از مسائل داخلی تمیز دهیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب خاطر نشان کرد:دنیا به غرب و برجامیان خلاصه نمی شود و ملت ایران هم توانمند تر از آن است که نگاهش را به غرب بدوزد و خود را به آنها پیوند دهد، کشوری با ظرفیت های فراوان و امکانات وسیع اگر صحیح مدیریت شود بی شک از گردنه های خطرناک تری عبور می کنند.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha