۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
زنجان در زمینه تامین اقلام بهداشتی مشکلی ندارد
رئیس سازمان صمت زنجان:

زنجان در زمینه تامین اقلام بهداشتی مشکلی ندارد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه در زمینه تامین اقلام بهداشتی مشکلی نداریم، گفت: روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری شامگاه جمعه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در زمینه تامین اقلام بهداشتی مشکلی نداریم، گفت: روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می شود. 

وی اظهار کرد: رایزنی‌ها برای جذب سایر لوازم بهداشتی از تهران نیز صورت می‌گیرد و اغلب لوازم مورد نیازی که از تهران جذب شده، مربوط به ماسک جراحی و ماسک‌های خاص است.

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تا به امروز واحدهای صنفی و بخش صنعت تلاش لازم را داشتند و واحدهای صنعتی در دو بخش تلاش کرده‌اند تا کمبودهایی را که استان در حوزه بهداشت دارد را جبران کنند.

فغفوری با بیان اینکه نظارت از داروخانه ها و مراکز عرضه توزیع دارو همچنان ادامه دارد، افزود: مقوله نظارت در شرایط کنونی، یکی از ضرورت‌هایی است که به جد از سوی این سازمان به‌ویژه در خصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی انجام می‌شود.

وی یاد آورشد: تلاش شده تا اقلام بهداشتی با قیمتی مناسب در اختیار مردم استان قرار گیرد که در همین راستا ماسک‌های مورد نیاز مردم استان بعد از اصلاحات صورت گرفته با قیمت ۴,۵۰۰ تومان در داروخانه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به فعالیت تمام واحدهای تولیدی در استان گفت: هیچ مشکلی در زمینه وضعیت کارگران به لحاظ ابتلاء بودن به ویروس کرونا به‌ویژه کارگران چینی به‌وجود نیامده است. 

فغفوری گفت: اولویت ما فعالیت واحدهای صنفی با همه توان بوده و به هیچ عنوان این مهم را مدنظر قرار نداده‌ایم و تعطیلی از بابت ابتلا کار گران به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.

وی افزود: واحدهای صنفی زنجان تا زمانی که به صورت ملی ابلاغ شده است، به تعطیلی خود در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه خواهند داد. 

رئیس سازمان صمت زنجان، یادآور شد: تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه، یکی از نیازهایی است که امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و ما برای تحقق این مهم تلاش لازم را داریم.

کد خبر: ۱۲٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha