۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کفپوش اپوکسی و ۶ مورد از کاربردهای اصلی آن

کفپوش اپوکسی و ۶ مورد از کاربردهای اصلی آن

کفپوش اپوکسی در حال حاضر جزو سخت ترین و بادوام ترین پوشش های رنگی مخصوص کف می باشد که به واسطه مزیت های فراوانی که دارد همواره به عنوان اولین گزینه انتخاب می شوند.

به گزارش بازار، کفپوش اپوکسی در حال حاضر جزو سخت ترین و بادوام ترین پوشش های رنگی مخصوص کف می باشد که به واسطه ی مزیت های فراوانی که دارد همواره به عنوان اولین گزینه انتخاب می شوند. فرمولاسیون ویژه و ترکیب دو جزئی آن باعث شده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا دارای یک چهره و منظره زیبا و خیره کننده نیز باشد. در این مقاله قصد داریم به ۶ مورد از کاربردهای اصلی کفپوش اپوکسی که عبارتند از بیمارستان ها، منازل، محیط های صنعتی، مراکز پر خطر، مکان های ورزشی، و پارکینگ ها است، بپردازیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

حفظ بهداشت محیط با کفپوش اپوکسی بیمارستان

بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله اتاق عمل، icu، بخش اورژانس، سالن انتظار بیمارستان، دندانپزشکی و غیره که اهمیت ویژه ای به حفظ بهداشت و استریل بودن محیط می دهند می توانند با استفاده از کفپوش اپوکسی همواره محیط تمیزی را داشته باشند. اپوکسی کف به دلیل آنکه براحتی قابلیت پاکسازی و غبار روبی را دارد لازم نیست که زمان زیادی را برای تمیزکاری آن صرف کنید. این رنگ به گونه ای فرموله شده است که هیچ ماده ی ناخالصی به آن نمی چسبد در نتیجه فرآیند پاکسازی آن با کمترین تجهیزات انجام می شود.

کفپوش اپوکسی بیمارستان

کفپوش اپوکسی سه بعدی جهت خلق جلوه های بصری در منازل

حتما بارها در این فکر بوده اید که چگونه می توانید سطح کف منازل خود را با یک ماده ی رنگی سه بعدی که دارای تصاویر زیبا است، پوشش دهی کنید. کفپوش اپوکسی سه بعدی با استفاده از یکسری تکنیک های خاص و فنی قابلیت پذیرش هر نوع تصویر اعم از مناظر زیبای طبیعت، سواحل دریایی و هر آنچه که شما بخواهید را دارد. این نوع از کفپوش را می توانید در اتاق خواب، پذیرایی و حتی سرویس های بهداشتی و حمام نیز اعمال کنید. قطعاً در این نوع کاربرد بیشتر جلوه های بصری آن مد نظر خواهد بود.

کفپوش اپوکسی صنعتی و مقاومت بالای آن

بسیاری از صنایع تولیدی و کارخانجات صنعتی اعم از تولیدکنندگان مواد غذایی و بسیاری از مراکز مشابه نیاز مبرم به بازسازی سطوح کف خود جهت بهبود فرآیند تولید خود دارند. کفپوش اپوکسی صنعتی در برابر رفت و آمد ماشین آلات سنگین دچار تخریب ساختاری نمی شود بلکه بالعکس علاوه بر حفظ مقاومت خود، ساختار فیزیکی بتن کف را نیز به همان حالت اولیه نگه می دارد. این ویژگی عالی باعث می شود تا هزینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری سطوح کف کاهش و یا کاملاً حذف شود.

استفاده از کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در محیط های پر خطر

همان طور که می دانید مجموعه ای کارخانجات صنعتی وجود دارد که تولید کننده ی مواد پر خطر از جمله ترکیبات اشتعال زا و یا حتی مواد منفجره هستند. این محیط متاثر از هرگونه تنش، هرگونه تخلیه ی الکتریسیته ساکن در کف که معمولا با جرقه های خفیف همراه است، خواهد بود که نتیجه آن آتش سوزی و آسیب رسیدن به منابع مالی و انسانی است. با استفاده هوشمندانه از کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک عملاً سطح ایمنی محیط کارگاهی و تولیدی خود را چندین برابر کنید تا شاهد حوادث جبران ناپذیر مذکور نباشید.

کفپوش اپوکسی مکانهای ورزشی

کفپوش اپوکسی برای مکان های ورزشی

محیط های ورزشی قطعاً نیاز به رنگ آمیزی سطوح کف خود دارند. سالن های ورزشی که محل تجمع بسیاری از ورزش دوستان و جوانان است باید در بالاترین سطح کیفیت باشند. رسیدگی به بخش کف اینگونه مکان های پر مخاطب و پوشش دهی آن با کفپوش اپوکسی به دلیل چهره ی جدیدی که به محیط می بخشد یک شور و شعف خاصی را در میان افراد حاضر منعکس می کند که نشان از کاربردی بودن این ماده ی رنگی در محیط های ورزشی دارد.

اعمال طرح های مختلف اپوکسی کف در پارکینگ ها

پارکینگ های مسقف در ساختمان های تجاری و مسکونی از جمله نواحی هستند که سطوح کف آن ها به دلیل رفت و آمد متعدد وسایل نقلیه در معرض فرسودگی قرار دارند. با استفاده از کفپوش اپوکسی و ایجاد طرح های مختلف مانند خط کشی، ایجاد مرز بندی، تعریف محدوده ی پارک خودروها می توانید یک نظم خاصی را در پارکینگ خود ایجاد کنید. طبیعتاً هر چقدر طرح های اعمالی سنجیده تر و دقیق تر باشند بیشتر شاهد منظم پارک شدن خودروها خواهیم بود.

تنوع محصولات رنگی در شرکت رانا کیمیا فام

کلیه ی مشتریان گرامی می توانند متناسب با پروژه های مختلف رنگ آمیزی که معمولا شامل استفاده از رنگ های ذیل می باشد، هر نوع محصول رنگی را از شرکت رانا کیمیا فام سفارش دهند. (چرا که این مجموعه همواره برنامه های منظم و اصولی را جهت ارسال مواد رنگی به محل پروژه تدوین کرده است)

  • رنگ نمای ساختمان
  • انواع کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی
  • رنگ ساختمان
  • رنگ استخری
  • رنگ سوله
  • انواع رنگ زینک ریچ مانند زینک فسفات اپوکسی و موارد مشابه
  • رنگ روغنی
  • انواع عایق رطوبتی
  • و بسیاری از ترکیبات رنگی دیگر که هر کدام در بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای بین المللی تولید می شوند.

جهت اخذ مشاوره و اطلاعات بیشتر به سایت ranachem.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha