۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
وارد کننده سوپاپ تستری و خرید شیر برقی و لیست قیمت قاپک وکیوم همینجا

وارد کننده سوپاپ تستری و خرید شیر برقی و لیست قیمت قاپک وکیوم همینجا

سوپاپ تستری چیست؟ یک قطعه بسیار مهم در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک است که اندازه گیری فشار در نقاط مختلف مدار را در حالت‌های متفاوت انجام می‌دهد.

به گزارش بازار، سوپاپ تستری چیست؟ یک قطعه بسیار مهم در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک است که اندازه گیری فشار در نقاط مختلف مدار را در حالت‌های متفاوت انجام می‌دهد. کنترل فشار سیالات مختلف یک معیار بسیار مهم برای ارزیابی عملکرد سیستم هیدرولیک است. سوپاپ تستری در نقاط خاصی از مدار هیدرولیک به نام تست پوینت واقع می‌شوند تا بتوان به صورت عملی کیفیت عملکرد سیستم را بررسی کرد.

با توجه به اینکه یک سیستم هیدرولیک یا پنوماتیک تنها با فشار ناشی از سیالات (گاز یا مایع) کار می‌کند، مهم‌ترین معیار برای عملکرد سیستم اندازه‌گیری فشار است. اما باید توجه داشت که استفاده از سوپاپ تستری برای ارزیابی کارکرد سیستم هیدرولیک، قواعد خاصی دارد و باید از سوپاپ مناسب استفاده شود.

سوپاپ تستری

سوپاپ تستری چگونه مشکلات سیستم هیدرولیک را رفع می‌کند؟

سیستم‌های هیدرولیک بسیار پیچیده هستند و اگر نتوانید به خوبی عملکرد و دوام آنها را ارزیابی کنید با مشکل مواجه می‌شوید؛ این سیستم‌ها شامل لوله و شیلنگ‌های مختلفی هستند که دریچه‌ها و بلوک‌های آنها جریان سیال را کنترل می‌کنند. اما برای اینکه کاربر بتواند عملکرد این سیستم را مطابق میل و نیاز خود تنظیم کند، به ابزارهای خاصی احتیاج دارد.

همچنین قابل ذکر است که در پی این پیچیدگی‌ها احتمال خطا در سیستم بسیار زیاد است و باید از چند نقطه این خطاها شناسایی شوند. به همین علت استفاده از چند سوپاپ تستر در نقاط تست پوینت باعث می‌شود خطا در هر نقطه تشخیص داده شود. خطاهای سیستمی ممکن است شامل یک افت فشار ساده یا یک نشت بسیار موثر باشند. با استفاده از سوپاپ‌هایی که معرفی کردیم به راحتی می‌توان این اختلالات هیدرولیک را در دقایق اول تشخیص داد و زیان‌ها را کاهش داد.

خرید سوپاپ تستر

سوپاپ تستر انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها برای یک مصرف کننده مناسب است. در واقع برای اینکه بتوانیم عملکرد مناسب را از این سوپاپ انتظار داشته باشیم باید نوع و مدل درست آن را انتخاب کنیم. شما عزیزان می‌توانید برای کسب راهنمایی در مورد انتخاب درست سوپاپ تست پوینت و تهیه این سوپاپ با قیمت مناسب، با سایت عصر هیدرولیک ارتباط برقرار نمایید.

خرید شیر برقی

شیر برقی پنوماتیک یکی دیگر از ابزارهایی است که برای کنترل خطوط جریان و تامین ایمنی این خطوط به کار می‌رود. همانطور که می‌دانید در سیستم‌های پنوماتیک به جای مایعات (که در سیستم‌های هیدرولیک به کار می‌روند)، از گازها برای انتقال نیرو و انرژی استفاده می‌شود. استفاده از شیر برقی در صنایع شیمیایی و بسیاری دیگر از صنایع متداول است و می‌تواند به صورت خودکار قطع و وصل جریانات را کنترل کند.

البته شیرهای کنترل در دو نوع دستی و برقی عرضه می‌شوند که نمونه‌های دستی برای درست کار کردن به کنترل دستی توسط کاربر احتیاج دارند؛ اما شیر برقی با استفاده از نیروی الکتریکی و برنامه‌ای که از قبل به ان ارائه شده، جریان را کنترل می‌کند.

خرید شیر برقی

انواع شیر برقی پنوماتیک

امروزه به دلیل متداول شدن استفاده از شیر برقی و کاربردهای مختلفی که این شیرها دارند، بهره گیری از این انواع مختلف این شیرها یک کار ضروری برای افزایش بازدهی صنعتی است. شیرهای برقی طراحی متناسب با عملکرد خود را دارند و معمولاً تحت ولتاژی بین ۲۴ تا ۲۲۰ ولت عمل می‌کنند. طراحان سیستم‌های الکترونیکی و البته ظاهر و عملکرد این شیرها را با روش‌های مختلفی طراحی می‌کنند تا کارکردی متناسب با صنعت مورد نظر داشته باشند. از این رو ممکن است خرید شیر برقی برای برخی پیچیده باشد.

انواع شیر برقی پنوماتیک شامل:

  • شیر برقی یک سوکننده

شیر یک سو کننده باعث می‌شود جریانی که از یک قسمت لوله خارج شده، دوباره بر نگردد. گاهی ممکن است به دلیل استفاده از پمپ‌های مختلف احتمال برگشت جریان سیال وجود داشته باشد که با استفاده از این شیرها غیر ممکن می‌شود.

  • شیر برقی کنترل فشار

یکی از متداول‌ترین انواع شیر برقی پنوماتیک این‌ها هستند که برای کنترل فشار سیالات کاربرد دارند. همانطور که در مورد سوپاپ تستری گفتیم، کنترل فشار جریان در این سیستم‌ها بسیار مهم است و به همین دلیل شیرهای برقی مخصوصی هم به این منظور وجود دارد. این شیرها به منظور محدود کردن یا افزایش فشار مخزن یا لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و ایمنی سیستم پنوماتیک را افزایش می‌دهند.

  • شیر برقی کنترل جریان سیالات

کنترل جریان سیالات یکی دیگر از کاربردهای مهم شیر برقی است. این شیرها روی خطوط لوله پنوماتیک نصب می‌شوند تا جریان سیال را کنترل کنند. منظور از کنترل جریان در اینجا انتخاب مسیر جریان است. عملکرد این شیرها تا حد زیادی به نوع جریان بستگی دارد. اگر جریان سیستم از نوع باز باشد، با افزایش ولتاژ می‌توان شیر برقی را به سمت بسته شدن هدایت کرد؛ به طوری که اگر ولتاژ برقرار نباشد شیر کاملاً باز است.

اما اگر سیستم از نوع بسته باشد برای باز کردن جریان سیال باید ولتاژ شیر برقی را افزایش دهیم؛ یعنی زمانی که مدار الکتریکی کار نکند، مدار پنوماتیک مد نظر هم از جریان خارج می‌شود. همچنین در این سیستم‌ها می‌توان با کنترل میزان جریان الکتریسیته، میزان جریان و فشار داخل سیستم را کنترل کرد.

  • شیر برقی قطع و وصل کننده

برخی از شیرهای برقی به منظور قطع و وصل کامل جریان پنوماتیک به کار می‌روند. این شیرها معمولا در ابتدا یا انتهای جریان نصب می‌شوند و بر خلاف نوع قبلی مسیر را تغییر نمی‌دهند؛ فقط جریان را قطع یا وصل می‌کنند. این شیرها باید فشار زیادی را تحمل کنند و به همین دلیل باید مقاومت مناسبی داشته باشند.

خرید شیر برقی از کجا انجام می شود

امروزه از شیر برقی برای طراحی سیستم‌های کنترلی و پنوماتیک حساس استفاده می‌شود. اینکه کیفیت سلنوئید و مدارهای الکتریکی شیر باکیفیت باشدف تاثیر به سزایی در کارکرد سیستم دارد. بنابراین خرید شیر برقی سالم و باکیفیتی که بتواند انتظارهای شما را برآورده کند بسیار مهم است. به این منظور توصیه می‌کنیم برای خرید شیر برقی مورد نیاز خود با عصر هیدرولیک در ارتباط باشید.

قیمت قاپک وکیوم

قیمت قاپک وکیوم

قاپک وکیوم یک وسیله بسیار کاربردی برای نگهداری، جابجایی یا بلند کردن اجسام مختلف است. همانطور که از نام این ابزار مشخص است، کارکرد آن به وسیله نوعی وکیوم یا مکش صورت می‌گیرد. این قاپک‌ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای مختلفی در صنایع دارند؛ به همین دلیل قیمت قاپک وکیوم ممکن است بر حسب طراحی و کاربردی که دارد متفاوت باشد.

قاپک وکیوم با استفاده از خلأ ایجاد شده در سطح وسایل به آنها می‌چسبد و نیروی مکشی که ایجاد می‌کند به ساختار آن بستگی دارد. به همین منظور ممکن است برای وسایلی که حمل آنها سخت است از نوعی قاپک استفاده شود  قدرت مکش بالایی دارند و تا زمانی که کاربر نخواهد از وسیله جدا نمی‌شوند. حتی گاهی ممکن است وسایل چند صد کیلویی را نیز با این قاپک‌ها حمل و نقل کنند.

برای اطلاع از قیمت قاپک وکیوم یا تهیه بهترین محصولات توصیه می‌کنیم با سایت عصر هیدرولیک در ارتباط باشید.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha