۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
اکثر خرازان رامسر با ضرر مالی از بازار خارج شدند
عضو اتحادیه کیف وکفش فروشان مازندران:

اکثر خرازان رامسر با ضرر مالی از بازار خارج شدند

رامسر- قیاسی، عضو اتحادیه کیف و کفش فروشان مازندران با بیان اینکه فقط ۵۰ عضو از ۳۳۰ عضو این اتحادیه در رامسر فعال هستند، گفت: بقیه با ضرر مالی از بازار خارج شدند.

سید آتیه قیاسی در گفتگو با خبرنگار بازار اجاره بالای املاک و مغازه های پوشاک را از مهمترین دغدغه ها بیان کرد و گفت: اجاره مغازه برای فروشگاه پوشاک در رامسر بین پنج تا هفت میلیون تومان با ودیعه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی هزینه بالای باربری را از دیگر مسائل فراروی صنف پوشاک برشمرد و گفت: برای یک محموله پوشاک که ۱۹ میلیون تومان فاکتور دارد ۱۱ میلیون تومان هزینه باربری اخذ می شود و در حق فروشندگان پوشاک اجحاف زیادی صورت می گیرد.

وی با عنوان اینکه اتحادیه خرازان جزو گروه پردرآمد بوده ولی در گروه متوسط قرار می گیرد، ادامه داد:از ۳۳۰ عضو اتحادیه خرازان فقط ۵۰ نفر فعال هستند و مابقی با ضرر مالی از بازار خارج و بدهکار بانکی شدند.

قیاسی، هزینه های بالای برق و دارایی، اجاره بالای املاک را از مهمترین مشکلات برشمرد و گفت: با رویه موجود بازار پوشاک از فروشگاه های کوچک به سمت بزرگ می رود و فروشگاه های کوچک تعطیل می شوند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش فروشان رامسر تصریح کرد: بدهی های اصناف به شهرداری از دیگر مسائل به شمار می رود و خواستار حمایت متولیان امر در این بخش هستیم.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha