۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
مشکل گاز و برق واحدهای منطقه ویژه اقتصادی ظرف دو ماه حل شود
استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

مشکل گاز و برق واحدهای منطقه ویژه اقتصادی ظرف دو ماه حل شود

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت: تأکید من بر این است که باید ظرف دو ماه مشکلات برق و گاز موجود در واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی استان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد قناعت ظهر جمعه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در جمع سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه به سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی باید تغییر کند، اظهارکرد: باید با دید و عینک متفاوتی به موضوع سرمایه‌گذاری نگاه کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در کنار موضوع امنیت، بحث سرمایه‌گذاری یکی از مسائل مهم در استان است، ادامه داد: تأکید و توصیه من به عنوان استاندار این است که کار سرمایه‌گذار باید بدون فوت وقت انجام شود.

قناعت با اشاره به اینکه اگر هزینه تأمین زیر ساخت‌ها برای مجموعه‌ای خصوصی مانند منطقه ویژه به اندازه نیاز استان باشد، باز هم باید تأمین شود، گفت: اقداماتی که در منطقه ویژه اقتصادی استان شکل گرفته بسیار بزرگ و ارزشمند است و مدیریت مجموعه نیز با نگاه دلسوزانه و انقلابی مسائل را پیش می‌برد.

وی اظهارکرد: سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران از جنبه‌هایی برای ما ایجاد امنیت می‌کنند و با امنیت اقتصادی و ... مردم نیز احساس آرامش خواهند داشت که این نکته بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه ما به عنوان مدیران باید این باشد که اگر جایی نیاز به پیگیری و اخذ مجوز برای یک سرمایه‌گذار است، کار را تسریع کنیم، گفت: بخش عمده‌ای از موانع به دست خود ما حل می‌شود و پاره‌ای از مشکلات نیز قوانین و پیگیری‌هایی است که باید در مرکز حل شود

قناعت  با اشاره به مشکلات برق و گاز در واحدهای منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: تأکید من بر این است که باید ظرف دو ماه مشکلات برق و گاز موجود در واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید ۹ و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی که برای برق و گاز اختصاص یافته، صد درصد تخصیص یابد، یادآور شد: مشکل آب و برق واحدها به گونه‌ای رفع شود که در بازدیدهای بعدی این مشکل از سوی سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی گزارش نشود.

کد خبر: ۱۲۲٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha