۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
۱۸ درصد از سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک ایران استان سمنان در شاهرود قرار دارد
مدیر شعب بانک مهر در استان سمنان:

۱۸ درصد از سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک ایران استان سمنان در شاهرود قرار دارد

شاهرود – مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان بابیان اینکه ۱۸ درصد از سپرده‌های قرض‌الحسنه این سرپرستی در شاهرود قرار دارد، گفت: این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار بازار، ایمان صمدی بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح دومین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شاهرود اظهار داشت: ۱۸ درصد از تمام سپرده‌های قرض‌الحسنه این بانک در شهرستان شاهرود قرار دارد و این در حالی است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

وی بابیان اینکه شاهرود رتبه دوم را در تعداد سپرده‌های قرض‌الحسنه در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان سمنان به خود اختصاص داد، افزود: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ازدواج در این شهرستان پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در بازه دو الی هفت روزبه متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک مهر بابیان اینکه تسریع و تسهیل سازی فرآیند پرداخت این تسهیلات یکی از مهم‌ترین رویکردهای بانک مهر ایران است، خاطرنشان کرد: ۲۷ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه شهرستان شاهرود توسط بانک مهر ایران پرداخت‌شده است.

صمدی با اشاره به اینکه شهر شاهرود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، یادآور شد: این بانک ۳۰ هزار نفر مشتری دارد و تاکنون ۱۸ هزار نفر در این شهر تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در ۹ ماهه امسال یک‌صد هزار مورد افتتاح حساب در استان سمنان انجام‌شده، بیان کرد: در این مدت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب عقود قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است و همچنین تسهیلات تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد و بهزیستی از سال ۹۷ و شش‌ماهه نخست امسال به‌طور کامل پرداخت شد.

کد خبر: ۱٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha