۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
اتاق بازرگانی زمینه‌ساز حضور خراسان شمالی در بازار جهانی شود
استاندار خراسان شمالی:

اتاق بازرگانی زمینه‌ساز حضور خراسان شمالی در بازار جهانی شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از اتاق بازرگانی خواست تا زمینه‌ساز حضور استان در بازار جهانی شود.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید زمینه‌ساز رسیدن استان به بازارهای جهانی شود، گفت: پتانسیل‌های بالقوه خراسان شمالی زمانی ظهور و بروز پیدا می‌کند که به بازار جهانی دست‌یابیم و در این دنیای رقابت تلاش مضاعف می‌طلبد.

وی افزود: مدیران بخش خصوصی، تجار و بازرگانان به دلیل عدم سرگردان شدن به قوانین و تشریفات سایر کشورها باید اشراف قانونی به تمام مسائل این حوزه داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی گفت:با اشراف به قانون سهولت در عرضه کالا برای تجار و بازرگانان انجام می‌شود و این در حالی است که آبادانی یک استان منوط به تقویت بخش خصوصی است نه بودجه‌های دولتی.

حسین نژاد با تأکید بر اینکه با جمله استان توسعه‌نیافته مخالف هستم، گفت: استان توسعه‌نیافته در تصمیم سازی‌های ملی و بین‌المللی ذهنیت منفی خواهد داشت لذا با باور خود و قوی ظاهر شدن در بازارهای جهانی می‌توانیم به اهداف خود دست‌یابیم.

وی گفت: اقتصاد و معیشت مردم یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت کشور به شمار می‌رود که اگر نتوانیم با این موضوع قوی برخورد کنیم مشکلات خاصی به وجود خواهد آمد.

استاندار خراسان شمالی افزود: هرچند اقدامات ارزشمندی در حوزه بخش خصوصی انجام‌شده اما کارهای باقی‌مانده را نیز باید باقدرت بیشتری مورد پیگیری قرار دهیم.

کد خبر: ۱۲۲٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha